branco Geplaatst: 25 maart 2009 Geplaatst: 25 maart 2009 ik heb een viasat kaart voor de zweedse tv. Nu ontvang ik ook een aantal film kanalen. Deze kanalen krijgen zweedse ondertiteling apart meegestuurd wantals ik de kaart in mijn zweedse decoder stop krijg ik wel ondertiteling in beeld. Ik wil de kaart in mijn dreambox 7000 hebben en dit werkt inmiddels verder prima alleen ik krijg hier geen ondertitels in beeld. Als ik via de audio knop kijk zie ik wel een lijst staan met zweeds deens noors en engels ac3. Ik zal dus waarschijnlijk een of andere plugin moeten gebruiken. Maar ik heb geen idee wat het voor een bestandstype is van de meegestuurde ondertiteling. Heeft iemand hier ervaring mee toevallig? Alvast bedankt groeten Branco Als het leven een breuk was, zou je hem dan vereenvoudigen?
Jan1962 Geplaatst: 25 maart 2009 Geplaatst: 25 maart 2009 De juiste pagina op teletext instellen... DM7020HD, DM500HD, ziggo, sat13/19,2/23,5/28,2
Kowalski Geplaatst: 25 maart 2009 Geplaatst: 25 maart 2009 Zoek eens naar gSub plugin, ik meen dat dit de plugin is waarmee je DVB-subtitles kunt decoderen. Ik heb hem eens via de blauwe knop en de PLi image zo kunnen downloaden en installeren. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
sigmo Geplaatst: 25 maart 2009 Geplaatst: 25 maart 2009 DVB ondertitels zijn ook zonder plugin te bekijken. Even op het audio knopje drukken en vervolgens zie je onderaan (onder de audiotalen) een selectie met ondertiteltalen. met pijltje links<>rechts kun je die selecteren.
Kowalski Geplaatst: 25 maart 2009 Geplaatst: 25 maart 2009 Origineel bericht van: sigmo DVB ondertitels zijn ook zonder plugin te bekijken. Bij mijn weten niet op de DM7000S, maar misschien wel met bepaalde images waarin de plugin standaard meegebakken is. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
sigmo Geplaatst: 25 maart 2009 Geplaatst: 25 maart 2009 Ik heb het in ieder geval in de Pli image zitten op mijn DM 7000
dAF2000 Geplaatst: 25 maart 2009 Geplaatst: 25 maart 2009 We weten nog niet welke image de topic-starter gebruikt. Voor de net nieuwe PLi Jade2 heb je in ieder geval geen plugin meer nodig. Zowel DVB ondertiteling als Teletext ondertiteling zit standaard in de image. Alles zit onder de AUDIO knop. Voor teletext ondertiteling is 't wel nodig om "teletext caching" aan te zetten in system settings/teletext.
branco Geplaatst: 25 maart 2009 Auteur Geplaatst: 25 maart 2009 ik heb een gemini image in de dreambox zitten. Ik kan inderdaad gsub downloaden. Maar ook als ik dit aan heb staan krijg ik nog geen ondertitels te zien . Ik lees dat jullie het hebben over DVB ondertitels. Ik weet dus niet wat het meegezonden bestandstype is. Ik heb in het verleden ook wel eens wat met drtic gedaan met het downloaden van ondertitels enzo. Maar ik wil dus de door viasat meegezonden ondertitels graag in beeld. Nog iemand tips? groetjes Branco Als het leven een breuk was, zou je hem dan vereenvoudigen?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen