Ga naar inhoud


[TF5000PVR] 3PG (engelse versie) op Topfield


ranon

Aanbevolen berichten

Ik heb begrepen dat er hier een aantal mensen 3PG gebruiken.

Dat heeft mij ook doen switchen van Jag naar 3PG.

 

Mooie tap. Heb echter gemerkt dat 3PG bij mij niks opneemt.

De opnames staan wel in het menu Filelist (toets 5) maar de volgende dag zie ik dat de topfield tijd staat op 1 januari en het tijdstip 0.00 uur is.

Zo elke dag weer.

 

In Duitsland schijnt er niemand last van te hebben.

Wat zou het probleem kunnen zijn?

 

Er staan ook geen jaartallen in het Filelist menu van de verschillende geprogrammeerde opnames.

Ik zie alleen de weekdag van opname (zaterdag, zondag etc).

 

TF5000 PVR - 250 GB - FW Mrt. 2008

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ranon,

 

Heb je dit pas na het installeren van de tap? Ik ken het probleem niet en het lijkt geen relatie te hebben met 3PG...

Het lijkt wel of de TF zich reset en de goede tijd niet kan vinden. Je kan bij tijdsinstellingen aangeven welke transponders je voor de tijd wil gebruiken. Vink daar de nld transponders even aan, dan weet je zeker dat het daar niet aan ligt.

 

Ik heb een tijdje geleden overigens de nieuwste versie incl nld vertaling gepost. Daar zit ook een link naar de gebruiksaanwijzing bij.

 

Veel succes!

Wybo
 

VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2

TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)
Dreambox DM600PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wybo,

 

Elke keer als ik Topfield weer aanzet dan komt de tijd weer terug na een tijdje.

 

Vraagje heb je de EPG uploader tap nodig om in 3pg de tgd's te importeren of is alleen de .ini file genoeg?

TF5000 PVR - 250 GB - FW Mrt. 2008

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen het ini-file is nodig. Gelukig maar want EPGuploader maakte mijn topfield altijd erg onstabiel.

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...