Gast goofyboy Geplaatst: 25 maart 2009 Geplaatst: 25 maart 2009 Hallo, Ik zoek een dvb - c tunner kaart. Moet je echt er een kopen voor alleen de abcom of kan elke aan de praat krijgen? m v g goofy
paardengek Geplaatst: 25 maart 2009 Geplaatst: 25 maart 2009 Welk type heb je ? Uiteraard moet je wel een geschikte c-tuner erin zetten. Daarbij is het de grote vraag: Is de tuner wel uitwisselbaar ? Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Gast goofyboy Geplaatst: 26 maart 2009 Geplaatst: 26 maart 2009 ik heb de ipbox van ABcom 9000 hd en wil de sat -1 kaart tijdelijk vervangen voor ziggo. m v g
Ome Merde Geplaatst: 26 maart 2009 Geplaatst: 26 maart 2009 dvb-C tunner kaart waar te koop? aan eventuele repliers, houden we onze commercie regelgeving in het achterhoofd ? ja ? prima ... merDe deze ruimte is te huur
Gast goofyboy Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 het gaat mij erom of ik dan ziggo kan kijken.
ikbennico Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 Origineel bericht van: goofyboy Ik zoek een dvb - c tunner kaart. m v g goofy Gewoon vragen aan de satboer diw jou de box hebt verkocht. Het schijnt te kunnen maar heb geen kabel(gelukkig) dus ik kan je er niet mee helpen. Zelf zit ik het knudde UPC gebied,geen ziggo hier. Gewoon ff googlen of vragen aan je satboer.
Moderator wiz Geplaatst: 27 maart 2009 Moderator Geplaatst: 27 maart 2009 In theorie zou je met een dvb-c tuner er moeten zijn, en als ziggo encryptie op digitale content heeft kan je kaartje zo in een van die kaartlezers. Zoals Nico al zei, gewoon even naar je satboer, of even googlen voor een webshop die ze verkoopt. groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Gast mama Geplaatst: 28 maart 2009 Geplaatst: 28 maart 2009 Zoek naar 'cuberevo dvb-c kopen' en met Google is de eerste hit al raak voor een geschikte DVB-C 'kaart'. Naast deze tuner nog een Alphacrypt CAM en de Ziggo smartcard en je kan kijken (werkt bij mij).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen