Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zou het misschien een idee zijn om een database in te richten voor alle images voor dreamboxen op ons geliefde forum.

Is dit technisch haalbaar ? Het zou denk ik een mooie aanvulling zijn op het forum.

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Geplaatst:

Als jij iemand weet die zich er toe verplicht om minimaal 1 jaar lang alles nauwgezet bij te houden en die database te vullen, willen wij dat best doen.

Alles moet op dit moment van een klein clubje vrijwilligers komen, die het met het board zelf al meer dan druk genoeg hebben.

Dit forum is nu al een dagtaak als 1 persoon het alleen zou moeten doen.

Ron

Geplaatst:

Heb al heel wat verschillende images hier huis op de server staan die ik ebruik voor het inrichten van de div. dreamboxen. Als er iemand is de de nieuwe images kan spotten en dit door kan geven ben ik best in de gelegenheid om een apparte server in te richten om daar alle images op te zetten en bij te houden.

Ik hoor wel als er van deze aanbieding gebruik gemaakt wordt. Ik kan ongeveer 10gb van mijn server ruimte hiervoor gebruiken en in de toekomst nog meer omdat mijn server steed groter wordt.

Groeten

Patrick

VU+Duo2 (2xs2+2xDVBC) (OpenPLI) + Vu+ Solo SE v2 (Dual C) (OpenPLI) + DM800HD se (OpenPLI 4.0) + DM One UHD Combo

Triax 80CM Multifeed  (13-19-23-28)  Ziggo (Full Package)  

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen