Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 26 maart 2009 Geplaatst: 26 maart 2009 Hij is of komt in de bioscoop. Iets voor de echte zeezender-piraten anoraks die daar een enorme kick van krijgen. --The BOAT that ROCKED--
pukje Geplaatst: 26 maart 2009 Geplaatst: 26 maart 2009 heerlijk zo een filmpje komen weer oude herinneringen boven wat ik niet allemaal gedaan heb om veronica in limburg goed te ontvangen. Mijn vriendin die toen nog in zwitserland woonde deed dat ook om radio caroline te ontvangen
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 26 maart 2009 Geplaatst: 26 maart 2009 Citaat: Mijn vriendin die toen nog in zwitserland woonde deed dat ook om radio caroline te ontvangen Is zeker de hele dag met d´r transistorradio op een hoge berg gaan staan daar..?
Jean-Claude Geplaatst: 26 maart 2009 Geplaatst: 26 maart 2009 nou, we krijgen op Sky al een paar weken om de haverklap reklame te zien voor deze film, maar of het verhaal veel met de zeezenders te maken heeft dat trek ik in twijfel. Lijkt me eerder een excuus om er een tiener-lolbroekenfilm aan vast te plakken. DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Poetsdoekje Geplaatst: 26 maart 2009 Geplaatst: 26 maart 2009 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Hij is of komt in de bioscoop. Iets voor de echte zeezender-piraten anoraks die daar een enorme kick van krijgen.--The BOAT that ROCKED-- Geweldig zo'n film.... En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
lock Geplaatst: 26 maart 2009 Geplaatst: 26 maart 2009 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Is zeker de hele dag met d´r transistorradio op een hoge berg gaan staan daar..? Kan het nog sterker vertellen, ik werkte toen in de Persische Golf op een booreiland en s,avonds konden wij radio Veronica ontvangen op de middengolf. We hadden wel een flink stuk antennekabel gespannen tussen de poten. "That's another fine mess you've got me into"
kees kas Geplaatst: 26 maart 2009 Geplaatst: 26 maart 2009 kijk dat is leuk, de afgelopen was er iemand die in de nieuwsgroepen zijn collectie zeezender info aan posten was. voor de liefhebbers met een pay-account: nzbindex:zeezenders veel plezier
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen