Joop M Geplaatst: 26 maart 2009 Geplaatst: 26 maart 2009 Ik heb sinds een dag of 2 het probleem dat mijn 7000HDPVR steeds uitgaat en opnieuw opstart . Hij geeft de melding L232 en dan run ,en gaat opnieuw vaststellen van bestanden en mappen . is hier iets van bekend ,kan het met zoeken niet vinden ? software is de laatste uit korea en heb al een harde reset gedaan bij voorbaat dank ,Joop Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Hadrian Geplaatst: 26 maart 2009 Geplaatst: 26 maart 2009 Is je harde schijf misschien corrupt? Vaststellen van bestanden doet-ie normaal als er een bestandsfout is opgetreden. Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU) Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne OSCam
Jürgen Geplaatst: 26 maart 2009 Geplaatst: 26 maart 2009 Als je verder geen belangrijke opnames op de TF hebt staan stel ik voor om de HDD in de TF opnieuw te formatteren en de laatste FW opnieuw erop zetten. Mocht dit niet lukken dan de HDD eerst in een PC op FAT32 formatteren en daarna weer in de TF. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Joop M Geplaatst: 26 maart 2009 Auteur Geplaatst: 26 maart 2009 dank jullie ,ga het proberen en hoop dat het lukt ben een beetje huiverig voor open schroeven want hij is 2 weken oud hou je op de hoogte Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Hadrian Geplaatst: 26 maart 2009 Geplaatst: 26 maart 2009 Twee weken oud?? Dan zou ik ermee naar de verkoper gaan. Als jij met je schroevendraaier erin peurt, gaat je garantiezegel ook kapot. Plus dat je apparaat na twee weken dit gedrag niet mag vertonen. Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU) Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne OSCam
Gast ozzo Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 Zolang je garantie hebt, NOOIT zelf gaan rommelen, altijd terug naar je dealer en het probleem aan HEM voorleggen inderdaad.
Joop M Geplaatst: 27 maart 2009 Auteur Geplaatst: 27 maart 2009 dank je ,ik heb systeemrecovery gedaan en daarna de schijf geformateerd . op dit moment draait ie al 3 uur zonder problemen op BVN als hij weer uitvalt dan gaat ie op zekers retour dank voor jullie hulp Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen