jalza Geplaatst: 26 maart 2009 Geplaatst: 26 maart 2009 hoi Ik wil graag van één of meerdere mappen af maar weet niet hoe tijdens het feedhunten gebruik ik de dreambox om te draaien ,en via de webinterface is dat ook mogelijk maar gaat niet zo snel (maar dan kan de tv voor wat anders gebruikt worden } nu staan er (ik weet niet waar) de volgende mappen zie screenshot . dat is dus drie keer een muisklik wachten,wachten,wachten ,Kan ik ook van de map nieuw of provider af ? maar wel zo dat het spul nog wel draait? Dreambox 800HD 90 cm noname Draaibaar openPLI powerdDreambox 500HD 90cm Draaibaar OpenPli powerd2x skystar2 + Prof 7300 op draaibaar 90cm Arriva 102 mini voor onderweg.
jansensat Geplaatst: 26 maart 2009 Geplaatst: 26 maart 2009 Hoi Selecteren wat je wilt verwijderen,daarna menu en verwijderen selecteren,dan OK
Tonskidutch Geplaatst: 26 maart 2009 Geplaatst: 26 maart 2009 dan zijn ook de zenders uit die map in je lijst weg toch? je kunt beter via dreamboxedit 3.x je favoriten zodanig indelen dat je niet via dat specifieke scherm hoeft te werken dan blijft je zenderlijst intakt maar regelt alle voorkeuren via de favoriten. is enkel een logische opbouw zien te maken in dreamboxedit maar ook daar hebben andere voor jou al kant en klare settingslijsten gemaakt die je zou kunnen gebruiken een kwestie van smaak. chiao Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
jalza Geplaatst: 26 maart 2009 Auteur Geplaatst: 26 maart 2009 Ja dat is dit dus ook een setting lijst van Henksat Maar als ik dus Alle kanalen van 68 E verwijder ben ik alle mappen kwijt. Maar het is inderdaad wel mogelijk om een lijst te maken met van iedere sat een kanaal ,dan zou het ook moeten lukken en dan via die lijst draaien . Tonskidutch bedank voor de meest logische oplossing,maar ik was er nog niet opgekomen .dat heeft dus met de andere structuur van de dreambox te maken ,in vergelijk met max en clarcktech. Dreambox 800HD 90 cm noname Draaibaar openPLI powerdDreambox 500HD 90cm Draaibaar OpenPli powerd2x skystar2 + Prof 7300 op draaibaar 90cm Arriva 102 mini voor onderweg.
Tonskidutch Geplaatst: 26 maart 2009 Geplaatst: 26 maart 2009 ik deed dat met de dm 800 ook via favoriten zappen en nu met mijn dm 7020 eveneens zie afbeelding (geloof dat ik destijds met dm 800 geen screenshots kon maken vandaar deze die eigenlijk helemaal gecustomized kan worden met dreamboxedit) Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
jalza Geplaatst: 26 maart 2009 Auteur Geplaatst: 26 maart 2009 Ja ik heb nu een lijst gemaakt gaat iets sneller maar krijg via de web interface niet te zien welke sat het is dus moest ik er weer een marker tussen zetten ,maar dat duurt weer langer . misschien wil het nog als ik de kanaalnaam verander naar de sat locatie . moet ik nog proberen . het is ook vervelend dat ik niet kan zien op welke freqentie het zit of het H V is kortom nog heel wat uit te zoeken . Daarin was de maxplus toch wel erg simpel sat positie drukken en klaar .alleen niet via web interface natuurlijk . maar om maar met Cruyff te spreken ieder voordeel heb zijn nadeel of omgekeerd. Dreambox 800HD 90 cm noname Draaibaar openPLI powerdDreambox 500HD 90cm Draaibaar OpenPli powerd2x skystar2 + Prof 7300 op draaibaar 90cm Arriva 102 mini voor onderweg.
Tonskidutch Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 begrijp je wel maar ik denk dat je een en ander moet afleren per afstemschaal zoals de oude buizenradio een volgorde aanbrengen is met de digitale transponders op menig sat-positie en menig zenderwisselingen per week een onbegonnen werk je kunt beter de zenderID die WEL veel langer dezelfde blijft gebruiken om je settingslijst in te delen naar je eigen favoriete criteria ik persoonlijk wil graag bij het zenderkiezen weten op welk pakket (abonnement) ik de zender bekijk, wetende dat andere niet openen. kijk maar eens hoeveel TCM of MTV zenders er op al die satellieten ronddolen. overigens als je de juiste OSD skin kiest met de extra's die kunnen worden weergegeven dan zie je tijdens het zenderzoeken alles wat je hartje begeert.... met horizontale of vertikale transponder en tuner signaal etc. chiao Overigens in je webinterface moet je wel degelijk de bouqetten / favoriten zien zie afbeelding Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen