slider Geplaatst: 26 maart 2009 Geplaatst: 26 maart 2009 ben al in zeebrugge geweest naar de russische duikboot,weet iemand nog duikboten die te bezichtigen zijn? liefst niet te ver van belgie,graag tips slider beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 26 maart 2009 Geplaatst: 26 maart 2009 Als je München niet te ver is dan moet je daar een heen gaan en wel naar het Bavaria Filmgelände in Geiselgasteig. Daar staat de orginele filmkulise van de film "das Boot". Ik kan je echt aanbevelen om die strontpijp eens te gaan zien want het is heel indrukwekkend. Ze hebben hem helemaal ogeknapt en hij is sinds kort weer te bezichtigen nadat het 3 maanden gesloten is geweest.
Moderator ceesv Geplaatst: 26 maart 2009 Moderator Geplaatst: 26 maart 2009 Marine museum in Den Helder. >Klik< Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Coliseo Geplaatst: 26 maart 2009 Geplaatst: 26 maart 2009 Origineel bericht van: slider ben al in zeebrugge geweest naar de russische duikboot,weet iemand nog duikboten die te bezichtigen zijn? liefst niet te ver van belgie,graag tips slider Mijn buurman is al minstens 10 jaar aan het timmeren aan een plezierjacht. Ik ben zeker dat het een duikboot zal worden als hij hem te water zal laten. Wanneer dit echter gaat gebeuren, weet ik niet, maar je kan hem dus nu bezichtigen op het droge.
slider Geplaatst: 27 maart 2009 Auteur Geplaatst: 27 maart 2009 bedankt voor de info,dat zijn er weer een paar die ik kan gaan bezichtigen met mijn geestelijk gehandicapte broer,hij is er namelijk dol op ,het bezoek aan de duikboot in zeebrugge twee jaar geleden daar praat hij nu nog van,zo een belevenis is dat voor hem geweest,bedankt voor de tips. slider beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
Rocketscientist Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 Er ligt er nog eentje te roesten in Amsterdam Noord bij de voormalige NDSM. Ik weet niet of/hoe je er op kan. Met een >>GRATIS<< pontje prima te bereiken vanaf Amsterdam CS. Er ligt ook nog een ouwe boot van Greenpeace. Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015
snopper Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 Technisch museum in Speyer in Duitsland Snopper Xtrend ET9500 met OpenPli 3.0 met Kathrein 90cm (19.2 en 23.5)
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 Als jouw broer daar echt op kickt..dan zou ik hem zeker dat plezier doen en eens "das Boot" in Geiselgasteig bij München bezichtigen..en dan ook misschien de bioscoop film daarvan te huren of kopen in een videotheek. Ik vond het reuze leuk. --das Boot--
slider Geplaatst: 27 maart 2009 Auteur Geplaatst: 27 maart 2009 Als jouw broer daar echt op kickt..dan zou ik hem zeker dat plezier doen en eens "das Boot" in Geiselgasteig bij München bezichtigen..en dan ook misschien de bioscoop film daarvan te huren of kopen in een videotheek. Ik vond het reuze leuk. --das Boot-- goede tip,ga ik zeker voor hem huren,ook proberen we zeker de door jullie genoemde plaatsen met duikboten te gaan bezoeken,bedankt hiervoor,slider beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen