Ron Geplaatst: 26 maart 2009 Geplaatst: 26 maart 2009 Zoals jullie wel gezien hebben is er hier een subforum aangemaakt waar je alleen kunt lezen en niets kunt schrijven. De bedoeling is dat in dat subforum uitsluitend zinvolle informatie wordt geplaatst zoals FAQ's, gebruiksaanwijnzingen etc. Helemaal "nieuw" is dit natuurlijk niet want we hadden al een behoorlijke database op de oude site. Mocht je nu zelf zin hebben in plaats van alleen maar te nemen ( ) ook eens wat aan sat4all te willen geven, meldt je dan aan als editor van dit subforum. Het enige dat wij van je vragen is dat je met enige regelmaat eens een leuke (goed gedocumenteerde, goed leesbare) uitleg wilt plaatsen en deze wilt onderhouden. Aanmelden bij mij via PM a.u.b. Je krijgt dan edit/schrijfrechten (HTML en UBB code) in het subforum waar je dan ook bijlagen en afbeeldingen kunt plaatsen. Ron
Tonskidutch Geplaatst: 26 maart 2009 Geplaatst: 26 maart 2009 Dank aan ToxicQ voor de aanvulling middels de recent geinstalleerde database. voor enkelen onder ons is de Linux PC al een gewoonte daarom zou er een eerste aanvulling kunnen staan inzake editen van dreambox bestanden door enkel en alleen samba op de dreambox te activeren/installeren en via SMB in de filemanager naar de dreambox te gaan het voordeel van deze linux - samba link is dat je ook direct kunt editen met bijvoorbeeld kwrite of andere linux kompatibele teksteditors ide in je Linux-distro standaard aanwezig zijn ook daar ext3 bestandsformaat van de dreambox op een linux PC geheel wordt weergegeven dus de plugin sambaserver installeren de samba.config chiao Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
Ron Geplaatst: 26 maart 2009 Auteur Geplaatst: 26 maart 2009 Ik zou zeggen meldt je aan als editor en schrijf een volledige, duidelijke en goed leesbare gebruiksaanwijzing. Ik heb slechts 4 voorbeelden geplaatst. De rest moet echt een initiatief van de leden zijn. Wij moderators hebben geen tijd om die informatie zelf te schrijven en te plaatsen. Of deze database een succes wordt, ligt dus aan jullie! Ron
Tonskidutch Geplaatst: 26 maart 2009 Geplaatst: 26 maart 2009 oke, als het klaar is meld ik me. chiao Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
Ron Geplaatst: 26 maart 2009 Auteur Geplaatst: 26 maart 2009 Denk er aan dat het wel als "sat4all post" door jou zelf geplaatst moet worden. Dus geen PDF of Word files of dergelijke. Ron
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen