The Iron Maiden Geplaatst: 26 maart 2009 Geplaatst: 26 maart 2009 hallo, Ik heb zojuist een duo lnb geinstalleerd en nu wil ik zenders gaan bekijken op Astra 23.5 Ik heb een nieuwe zenderlijst ingeladen, maar ik heb echter alleen zenders op astra 19.2. Bij alle 23.5 zenders is het beeld zwart. Moet ik misschien nog iets instellen bij Diseqc instellingen en hoe kom ik in deze instellingen? Zoeken op duo lnb leverde niks op... mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
paardengek Geplaatst: 26 maart 2009 Geplaatst: 26 maart 2009 Natuurlijk zul je de diseqc settings aan moeten passen. Deze vind je bij sateliet configuratie. Astra 19.2 is 1 of AA Astra 23,5 is 2 of AB Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
The Iron Maiden Geplaatst: 26 maart 2009 Auteur Geplaatst: 26 maart 2009 Ik heb de tuner configuatie als volgt ingesteld: Configuratie modus: eenvoudig Modus: Diseqc A/B Poort A: Astra 19.2 Poort B: Astra 23.5 Voltage en 22 kHz instellen: Ja Zend Diseqc signaal alleen bij satellietverandering: Nee Helaas werkt het nog steeds niet Ik heb ook al een reboot gegegeven, maar dit lost het probleem niet op Als ik naar een regionale zender schakel dan krijg ik de melding 'Afstemmen mislukt!' mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
Xander4 Geplaatst: 26 maart 2009 Geplaatst: 26 maart 2009 In de duo LNB zit al een switch. Zelf heb ik 4 lnb's in mijn schotel hangen maar niet de 22khz geselecteerd kies optie: 2 satellieten via diseqc optie A/B Wel even opnieuw zenders scannen. suc6 mvg Xander. VU Ultimo VTI. Triax 88 met vaste opstelling 13/19,2/23,5/28,2/28,5. Leer van gisteren, leef vandaag en droom van morgen!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen