Koen B Geplaatst: 26 maart 2009 Geplaatst: 26 maart 2009 Viasat blijkt een formule te hebben waarbij je, indien je een goedgekeurde Viasat-ontvanger hebt, hen kan opbellen om te vragen een basisaanbod van zenders gratis open te stellen. Na het doorgeven van je boxnummer zou je beeld krijgen op SVT1, SVT2, SVT24, Kunskapskanalen, SVT Extra, Barnkanalen, TV4 en TV6. Iemand hier ervaring mee? Ben een beetje Zweeds aan het leren, en zo'n box importeren zou een relatief makkelijke en goedkope oplossing zijn om wat Zweedse kanalen in huis te halen. Voor de liefhebbers wat leesvoer in het Engels en het Zweeds. VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂
Noordzee Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 Ik had er nog nooit van gehoord. Op de site van Viasat kan ik er ook niets over terugvinden : http://www.viasat.se/node/161 Ik heb tijdens een vakantie in Zweden het ook nog nagevraagd. Er zijn alleen voor inwoners van Zweden vrij dure betaalpakketten. Voor Zweedse inwoners buiten Zweden heb je alleen SVT Europe op 9 graden oost. En die zender is ook niet bepaald goedkoop. De juiste prijzen kan je op de site terugvinden. Wel jammer, Ook ik had graag naar een Zweedse zender kunnen kijken. We hebben een tijdje kunnen kijken naar een 4-tal locale zenders, maar die zijn helaas failliet gegaan. Overigens : Voor Noorwegen en Denemarken heb je soortgelijke constructie's. Ik heb hier nog wat folders liggen. de prijs voor het Deense lokale pakket (o.a. DR 1, DR 2 en TV 3) was 169 Kr. per maand. Voor het Noorse lokale pakket (o.a. NRK 1, NRK 2 en TV2) betaal je een Bare Local van 1298 kronen per jaar. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
matthew_be_wvl Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 Ik vind ook niks terug van dat fri kanal paketet... Bij Viasat hebben ze het over het Underhållningpaket (Entertainmentpakket) en bij Canal Digital hebben ze Lokalpaketet maar die zijn allebei niet echt gratis, jammergenoeg. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Sverige Geplaatst: 28 maart 2009 Geplaatst: 28 maart 2009 Canaldigital Sverige heeft het ook... maar wel alleen voor mensen die niet naar het aardse digitale net kunnen kijken. Ik heb even bij Viasat gezocht, en ja, ze hebben het ook. Het is volgens mij te vergelijken met wat je in Nederland ook hebt: gratis nederland 1,2,3. Ik heb de vraag bij "Fråga Viviann" gesteld, en dit is het antwoord : Citaat: Du valde: Vilka kanaler ingår i SVT-paketet? Tittar du på Viasat via satellit får du tillgång till SVT-paketet. Där ingår SVT1, SVT2, SVT24, Kunskapskanalen, Barnkanalen, SVT Extra, SVT HD och TV4. Tillgången till enbart dessa kanaler är kostnadsfri och du beställer den via vår kundsupport på 0200-219 219. Du måste ha parabol och en av Viasat godkänd digital-TV mottagare för att kunna titta på kanalerna. Wil je dus alleen de SVT kanalen bekijken en zelfs TV4!! dan is het inderdaad gratis... je moet uiteraard wel een adres in Zweden hebben, want dat is een van de basisregels. - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Koen B Geplaatst: 28 maart 2009 Auteur Geplaatst: 28 maart 2009 Aha, dus misschien vragen ze dan bij dat telefoontje eerst even waar je woont, en als je dan ergens in de middle of nowhere zit, waar geen DVB-T voorhanden is, zetten ze de zenders open op je ontvanger... toch interessant pakket om in het achterhoofd te houden. Met de studie Zweeds gaat het trouwens aardig... ik stel m'n doel maar niet te hoog (wil gewoon de taal een beetje begrijpen) en voor de geschreven taal lukt dat redelijk, al grijp ik wel heel vaak naar digitale woordenboeken. VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂
Pyms Geplaatst: 29 maart 2009 Geplaatst: 29 maart 2009 ik heb ontvangst op 4,8 East van de volgende zenders:DR1,DR2,STV1,STV2,NRK1,NRK2,TV2,TV3,TV4,TV6,TV7 en natuurlijk de FTA zenders.Al dit ZONDER abos, gewoon met Dreambox software via ***ongewenste_url*** op mijn MaxDigital 220S Max Digital 220S,Draaibaar Diseq,78cm Triax,94 cm Panasonic Plasma
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen