Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wanneer komt Ronaldd met deze nieuwe cccam2.1.0 voor zijn image? Of kan ik die op een andere manier erop zetten?

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

• Reacties 241
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Mij is opgevallen dat het Ronaldd image hier niet meer op de sticky staat. Misschien een voorbode dat er geen nieuwe release meer komt?

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Zou inderdaad wel kunnen want we hebben Ronald ook niet meer veel gezien hier de laatste tijd. Uiteraard is het beter weer aan het worden, eventueel andere prioriteiten, noem maar op.

Maar is het mogelijk om de algemene E2-cccam plugin 2.1.0 in zijn image te plaatsen via telnet?

~~Rytec Team~~

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

Je kunt uit de rar of zipfile "gewoon" the .mipsel file via FTP op je box zetten (/usr/bin). De oude CCcam hiermee overschijven, rechten geven (via telnet chmod 755 CCcam). en je hebt CCcam geupdate...

Of je stapt over op PLi, Gemini, NewEnigma of Milo...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:
Origineel bericht van: Neptunus
Weten de mods waarom Ronaldd niet meer actief is? confused

Omdat ie zakelijk druk is denk ik. Tis maar hobby die Dreambox.........

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:
Origineel bericht van: Littlesat
Je kunt uit de rar of zipfile "gewoon" the .mipsel file via FTP op je box zetten (/usr/bin). De oude CCcam hiermee overschijven, rechten geven (via telnet chmod 755 CCcam). en je hebt CCcam geupdate...

Of je stapt over op PLi, Gemini, NewEnigma of Milo...

Na het topic van milo gelezen te hebben ga ik idd zijn image eerstdaags uitproberen en daar zit al de 2.1.0 in zoals je aangeeft.
Ik had z'n image helemaal in het begin al eens geprobeerd maar miste veel alsook de skins en ben toen maar weer op Ronaldd overgestapt, is handig als je BA erop hebt staan.
Maar ik ben wel nieuwsgierig hoe Milo het tot nu toe gemaakt heeft.

~~Rytec Team~~

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:
Origineel bericht van: Littlesat
Mij is opgevallen dat het Ronaldd image hier niet meer op de sticky staat.

Ik ben eigenlijk wel voor een sticky voor alle gangbare images, zoals PLI, Gemini, Newnigma, en dat image van die ene hobbyist die Ronaldd zijn spul heeft overgenomen. Of misschien een overzichtje in de database? Lijkt me prettig voor de nieuwkomers.
Geplaatst:

hallo,

Wilde vandaag ook de 2.1.0 op m'n pc zetten (werk met opensuse)en idd kreeg ook de fout melding:

./cccam: /lib/tls/libc.so.6: version `GLIBC_2.4' not found (required by ./cccam)

./cccam: /usr/lib/libstdc++.so.6: version `GLIBCXX_3.4.9' not found (required by ./cccam) het bestandje gedownload in map /usr/lib gezet en heb hem toch draaiende gekregen.

groetjes peke cool

Geplaatst:
Origineel bericht van: peke

./cccam: /lib/tls/libc.so.6: version `GLIBC_2.4' not found (required by ./cccam)
./cccam: /usr/lib/libstdc++.so.6: version `GLIBCXX_3.4.9' not found (required by ./cccam) het bestandje gedownload in map /usr/lib gezet en heb hem toch draaiende gekregen.

groetjes peke cool

Hier ga je toch vroeger of later problemen mee krijgen.

De versie van CCcam die jij geinstalleerd hebt, is gecompileerd met een andere versie (waarschijnlijk nieuwer) van libc en libstdc++ dan jij op je box hebt. Is je box wel up-to-date?

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Geplaatst:
Origineel bericht van: fransken
Origineel bericht van: thomask

nou ik draai hier de laatste sme server 7.4 met de laatste updates en die is gebaseerd op centos 4.7
en volgens mij is centos en fedora familie van elkaar
en ik krijg deze fout melding met cccam 2.10

./cccam: /usr/lib/libstdc++.so.6: version `GLIBCXX_3.4.9' not found (required by ./cccam)

nou heb ik deze foutmelding

./cccam: error while loading shared libraries: libstdc++.so.6: cannot open share d object file: No such file or directory
iemand een idee ik draai nu sme 8.0 beta3 met updates
Centos / Fedora oplossing:

Pak de libs uit deze link: http://rpmfind.net//linux/RPM/fedora/10/i386/libstdc++-4.3.2-7.i386.html

Daarna de libstdc++.so.6.0.10 in de /usr/lib directory kopieren.

De oude link verwijderen door : rm /usr/lib/libstdc++.so.6

Dan een nieuwe link maken: ln -s /usr/lib/libstdc++.so.6.0.10 /usr/lib/libstdc++.so.6

[root@XXXXXX bin]#

./cccam: error while loading shared libraries: /usr/lib/libstdc++.so.6: requires glibc 2.5 or
later dynamic linker

nog een fout melding ???

XT9200 / 5000  , XP1000 OPENPLI 4.0
VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1uf
SYNOLOGY DS1512 3TB REDS

• 2 weken later...
Geplaatst:

cccam 2.10 draait hier niet op sme server 8.0 beta 3 en clarkconnect 5.0 beta 2 allerbij lib problemen

iemand een uitleg om dit op te lossen

XT9200 / 5000  , XP1000 OPENPLI 4.0
VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1uf
SYNOLOGY DS1512 3TB REDS

Geplaatst:
cccam 2.10 draait hier niet op sme server 8.0 beta 3 en clarkconnect 5.0 beta 2 allerbij lib problemen
iemand een uitleg om dit op te lossen

Bovenaan dit topic beginnen te lezen, staat alles uitgebreid beschreven.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen