stefke Geplaatst: 28 maart 2009 Geplaatst: 28 maart 2009 Ik kan ontkrachten dat een clone niet meer zou kunnen connecten naar mijn CCcam 2.10, gewoon online hier.
Gast Black_64 Geplaatst: 28 maart 2009 Geplaatst: 28 maart 2009 En kan je ook ontkrachten dat Cccam 2.1.0 niet op een clone draait?
MySat Geplaatst: 28 maart 2009 Geplaatst: 28 maart 2009 Niet gehinderd door enige vorm van Linux kennis... Is het niet mogelijk om de juiste lib in een zip te distribueren zodat iedereen die in de juiste dir kan plakken ? Hebben we gelijk de vele vragen over linux distributies om zeep geholpen. Of is dit weer ERG kort door de bocht ;-) Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen +++ 4 x VU solo SE / T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++
duc748 Geplaatst: 28 maart 2009 Geplaatst: 28 maart 2009 geen problemen met Ubuntu 8.10 server werkte meteen.
Henksat Geplaatst: 28 maart 2009 Geplaatst: 28 maart 2009 Origineel bericht van: MySat Niet gehinderd door enige vorm van Linux kennis... Is het niet mogelijk om de juiste lib in een zip te distribueren zodat iedereen die in de juiste dir kan plakken ? Hebben we gelijk de vele vragen over linux distributies om zeep geholpen. Of is dit weer ERG kort door de bocht ;-) Zou wel makkelijk zijn, maar verbazend is het dat iedereen een linux servertje runt, maar geen klote verstand heeft van wat ze aan het doen zijn. En nu ze vastlopen gaan ze hard lopen schreeuwen. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Tonskidutch Geplaatst: 28 maart 2009 Geplaatst: 28 maart 2009 tja als je weken erover gedaan hebt het aan de praat te krijgen (zonder zelf een documentatie te schrijven van "hoe" het gelukt is dan laat je het graag zoals het is: never touch a running system") als je dan een nieuwere versie moet installeren dan zou je kunnen menen dat het door oefening snel en adequaat zou moeten lukken maar ja als je "never you're system touched" krijg je geen oefening en dan is hulp wel welkom, dus vragen staat vrij, Henksat. overigens ik heb ook de ballen verstand van linux maar mijn hele installatie draait onder linux met hulp van enkele forumleden die antwoorden op mijn vragen en met veel lezen. chiao Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
albertmol Geplaatst: 28 maart 2009 Geplaatst: 28 maart 2009 Hier op mijn Xubuntu server draait die helemaal goed. In eerste instantie werkte alleen mijn CDS kaart, en niet mijn ZIGGO Irdeto2 kaart. Maar na een herstart werkten ze allebei. DM8000SSSC | Popcorn Hour C-200 | Synology DS1512+ | Visiosat BigSat: 28-23-19-13-9-5-1w-5w | Panasonic TH-46PZ85 Control4 Home Automation
ppaap Geplaatst: 28 maart 2009 Geplaatst: 28 maart 2009 ik draai CentOS de allernieuwste en met 2.011 en alles draait perfekt , update moeten we maar effe afwachten , ik hoef niet zo nodig de 2.1.0 , wacht wel effe af ppaap
MySat Geplaatst: 28 maart 2009 Geplaatst: 28 maart 2009 Origineel bericht van: Henksat Zou wel makkelijk zijn, maar verbazend is het dat iedereen een linux servertje runt, maar geen verstand heeft van wat ze aan het doen zijn. En nu ze vastlopen gaan ze hard lopen schreeuwen. Snap wat je bedoelt, maar zo erg is het bij mij niet..... Ik heb een backup plan (ja net zoals bij het A-Team) . Maar zoals heel veel anderen ben ik langzaam van Windows naar Linux aan het migreren (er draait hier meer HW op linux dat de overige 7 Windows platforms), en soms ben ik liever lui dan moe. Erg menselijk dus Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen +++ 4 x VU solo SE / T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++
BushWhacker Geplaatst: 28 maart 2009 Geplaatst: 28 maart 2009 Origineel bericht van: theparasol irdeto2 emulator? (dat zal toch wel niet ) Ik ben hier ook erg benieuwd naar.... Gr, BW. DM7020HD - 1TB HDD 2.5" - 2x DVB-C/T (Ziggo) - OpenPLi 3.0 (29-01-2013) DM7025 - 2x DVB-C (Ziggo) - OpenPLi 2.1 (04-04-2012)
MagicOnline Geplaatst: 28 maart 2009 Geplaatst: 28 maart 2009 Origineel bericht van: Black_64 Misschien even opletten met deze versie. Ik heb nl. gelezen dat CCcam 2.1.0 een "clone killer" is. Deze maakt enkel connections met CCcam op Dreamboxes. Niet dat deze je box om zeep helpt maar gewoon niet werkt met andere emu's. Citaat: No Flyccam, no Diablo, no IncubusCamd, no clone boxes (they recognize) and of course they are not running at Clones. En hiermee wordt dus bevestigt dat DMM achter CCcam zit maar dat wisten we natuurlijk al. Een normale emu bakker zou het geen biet kunnen schelen waarop de emu wel en niet mag draaien... Ergens is het natuurlijk wel goed, zodat er weer eens een emu ontwikkeld kan worden welke geen "belang" heeft en geen TCP sideband problemen heeft. CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
orbiter Geplaatst: 28 maart 2009 Geplaatst: 28 maart 2009 Origineel bericht van: ome to Deze melding krijg ik dus root@XXXXX:~# /var/etc/CCcam: /lib/tls/i686/cmov/libc.so.6: version `GLIBC_2.4' not found (required by /var/etc/CCcam) > /var/etc/CCcam: /usr/lib/libstdc++.so.6: version `GLIBCXX_3.4.9' not found (required by /var/etc/CCcam) > root@XXXXX:~# Exact deze melding krijg ik ook ? Zelfs na apt-get update & apt-get upgrade ??? Als ik apt-get install glibc6 uitvoer, dan kan ie het pakket niet vinden (melding enkel e: ??) Iemand een oplossing hiervoor?
MagicOnline Geplaatst: 28 maart 2009 Geplaatst: 28 maart 2009 Welk OS? CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Ron Geplaatst: 28 maart 2009 Geplaatst: 28 maart 2009 Origineel bericht van: MagicOnline En hiermee wordt dus bevestigt dat DMM achter CCcam zit maar dat wisten we natuurlijk al. Een normale emu bakker zou het geen biet kunnen schelen waarop de emu wel en niet mag draaien... Ergens is het natuurlijk wel goed, zodat er weer eens een emu ontwikkeld kan worden welke geen "belang" heeft en geen TCP sideband problemen heeft. Oh? Volgens mij wordt hiermee alleen bevestigd dat de emu niet op clones draait. Er zijn diverse fora (waaronder dit forum en diverse fora in Duitsland) waar clones ook niet ondersteund worden. Betekend dat volgens jouw logica dan ook dat DMM achter die fora zit? Ik begin een beetje kriebelig te worden van jouw berichten waar je heel snel jouw vermoedens als feiten manifesteert. Laat feiten a.u.b. feiten zijn en baseer die dus op onomstotelijk bewijs en niet op een van je wilde vermoedens of verander je nick in "roddel-online". Ron
Kowalski Geplaatst: 28 maart 2009 Geplaatst: 28 maart 2009 Origineel bericht van: MagicOnline Origineel bericht van: Black_64 Misschien even opletten met deze versie. Ik heb nl. gelezen dat CCcam 2.1.0 een "clone killer" is. Deze maakt enkel connections met CCcam op Dreamboxes. En hiermee wordt dus bevestigt dat DMM achter CCcam zit maar dat wisten we natuurlijk al. Hoho, ik denk dat het begrip clone killer verkeerd begrepen wordt. In dit verband wordt vermoedelijk bedoeld, dat deze CCcam niet samenwerkt met andere CCcam clones. Dit om "oneerlijk" gebruik van CCcam tegen te gaan zoals oneindig sharen en met meerdere clients op 1 share en dergelijke. Er worden geen Dreambox clones mee bedoeld. Zo heb ik het tenminste begrepen. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen