mereltje Geplaatst: 28 maart 2009 Delen Geplaatst: 28 maart 2009 Bij mij komt er een kabel het huis in en daar zitten verschillende satelliet signalen op Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TokeMUp Geplaatst: 29 maart 2009 Delen Geplaatst: 29 maart 2009 Je kan eens proberen met een parabool. Kans is groot dat het lukt. mvg Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kasbi35 Geplaatst: 29 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2009 Hallo, Is misschien een alternatief ,via internet? MVG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast DennUs Geplaatst: 29 maart 2009 Delen Geplaatst: 29 maart 2009 Ja, een ontvanger bij iemand neerzetten die wel een schotel mag plaatsen. En dan met apparaatjes als de Slingbox via het internet kijken. Is niet helemaal optimaal. Maar qua kwaliteit zijn veel stations op de Hotbird ook niet om over naar huis te schrijven. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Ronaldinho- Geplaatst: 29 maart 2009 Delen Geplaatst: 29 maart 2009 Of een goede buur met een schotel twin lnbf plaatsen kabeltje trekken klaar.. En ja veel oosterse zenders zijn via internet te ontvangen.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
cookie monster Geplaatst: 31 maart 2009 Delen Geplaatst: 31 maart 2009 Origineel bericht van: m.boretti Ik heb ooit eens ergens gelezen (sorry de bron weet ik niet meer) dat iemand zonder schotel signaal oppikte van, als ik mij goed herinner, van de Astra 1. Is wel ivm Hispasat:http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...ngen#Post956409 En iets verder lezen ivm foto Maar Astra analoog lukt zonderschotel , echter .... kijken met heel veel sneeuw !! Heel vroeger , 18.8°West/19°west TDF 1 & 2 analoog die zonden met spotbeam , die waren heel sterk in't centrumvan beam !!http://209.85.229.132/search?q=cache:sHv...=clnk&gl=be C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen