Walli Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 Hallo, Ik heb even een vraag over het volgende. Hier thuis heb ik nu Premiere HD, geweldige kwaliteit op de DM800. Maar iets lukt mij nog niet geheel bij het opnemen. Ondanks dat ik tijdens het kijken het geluidsspoor op Engels gezet had (Duits nagesynchroniseerd staat niet zo mooi) heb ik toch een opname gekregen met een duits geluidsspoor. Kan iemand mij vertellen wat ik er aan moet doen om toch de juiste settings te krijgen? Thanks !
Tonskidutch Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 Walli, ook tijdens het afspelen kun je gewoon de audio knop gebruiken om van taal te wisselen de dm neemt meertalig op indien het in het sat signaal zit ik merkte wel bij het omschakelen met de dm 800 vaker een lipsynchron probleem dan moest ik soms even de opnamen op pauze zetten en weer doorstarten chiao Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
Walli Geplaatst: 27 maart 2009 Auteur Geplaatst: 27 maart 2009 Ok ik zal vanmiddag eens proberen met het geluid. De afgelopen dagen zijn er namelijk nogal wat mooie films op Premiere HD (Hitman & Rocky Balboa) prima actiefilms om in HD op een full hd lcd te kijken ;-)!
cellie Geplaatst: 28 maart 2009 Geplaatst: 28 maart 2009 Idd. even op de audio knop drukken. Daarna juiste taal uitkiezen. Assumption is the mother of all fuckups
dagg Geplaatst: 28 maart 2009 Geplaatst: 28 maart 2009 Ter informatie: álles wordt opgenomen, dus naast alle audio streams ook bijvoorbeeld teletekst .: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :..: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.
Gast Sinbad Geplaatst: 29 maart 2009 Geplaatst: 29 maart 2009 Met lezen kom je bij sat4all heel erg ver,ik had t' zelfde probleem maar nu is t' opgelost:),wat ik wel graag willen weten jongens, hoe wis ik een film nadat ik em gezien heb?heb dreambox 7000s met gimini 4.60 en de opnames staan in me usb-stick.bedankt
Walli Geplaatst: 30 maart 2009 Auteur Geplaatst: 30 maart 2009 Heb het getest en het werkt inderdaad prima ! Om even terug te komen op 'het eerst-lezen' verhaal, ik ben lid van menig forum en ik zoek uiteraard ook zoveel mogelijk zelf uit voordat ik iets vraag. Maar dit kon ik helaas op geen site o.i.d. terugvinden over geluidssporen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen