Jürgen Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 Sinds kort heb ik weer een nieuwe pup (Welsh-Terriër 4 maanden oud) in huis en ben van brokken overgestapt naar diepvries versvoer. Hiervoor wil ik de diepvriesworsten van Carnibest gebruiken. Deze worsten van 1000gr zijn echter diepgevroren en ik wil deze worst in plakken van circa 100gr snijden, een paar plakken laten ontdooien en de rest weer in de vriezer leggen. Nu lukt dit wel met een ijzerzaag maar dat is toch wel wat omslachtig en het zaagsel is ook niet bepaald smakelijk om te zien. Heeft iemand ervaring met het snijden van diepvriesproducten en kan iemand mij een goed advies geven hoe ik deze diepvriesworsten in plakken kan snijden zonder de worst eerst (volledig) te ontdooien. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Ou-Tannu Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 met de ijzerzaag.. in de verwerkingsindustrie gaat t gewoon onder een lintzaag door hoor Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
leo1949 Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 Wat Ou-Tannu schrijft klopt want zo word dat ook in de vleesindustrie ook gedaan. Een diepvriesmes is ook een soort zaag dus valt ook af. Je zou het kunnen proberen met een soldeerppistool en wat weerstandsdraad. Doe het wel buiten of in het schuurtje want moeder de vrouw is er vast niet blij mee. Het meest simpele is een grotere hond nemen die worsten van een kilo eet. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Gast wanderer Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 hakkûh......gewoon met een scherpe bijl....1 flinke klap....weer een stuk worst voor de hond...
Gast ozzo Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 Gewoon een uitklapbare takkenzaag gebruiken. Die vliegt er sneller doorheen dan een ijzerzaagie.
looney2 Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 Met zo`n mini elek. kettingzaag. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
xilorp Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 Slijptol met diamantschijf erin. :D Wel een veiligheidsbril op doen hé. Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient PLi Image
Psychosammie Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 Kan die hond er niet zelf een stukkie van af knabbelen Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
exciter Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 Nou, als we al zo bezig zijn... Hond weg doen? TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
boaz Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 Simpel, even een tijdje in de koelkast en voor de worst geheel ontdooid is eenvoudig te snijden. Kwestie van even uittesten. En anders een tijdje rond enkele graden onder 0 bewaren en dan prima te snijden. Werkt overigens ook prima als je vlees in reepjes wilt snijden. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
JohnO Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 wat dacht je ervan VOOR het invriezen plakken te snijden...... Dus ingevroren kopen ontdooien en DAN plakken snijden et voila! sommige honden eten zelf in een keer een kilo.... niets te snijden dus Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
boaz Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 Lastig als het als diepvries verkocht wordt hoor. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
theparasol Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 Ff een worsten Guillotine in elkaar fröbelen!
Jürgen Geplaatst: 28 maart 2009 Auteur Geplaatst: 28 maart 2009 De worsten Guillotine wint de 1e prijs. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Fiene56 Geplaatst: 28 maart 2009 Geplaatst: 28 maart 2009 Ik had dit probleem dus ook bij mijn pups en heb mijn oude lintzaag (bandzaag) die ik nog had van de vliegtuigmodelbouw genomen en dit werkt perfekt. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen