Gast nargile Geplaatst: 4 april 2009 Geplaatst: 4 april 2009 Ik heb het internet bijna opgelost met een USB dongel in de Dreambox te steken. Alleen het is mij nog niet gelukt om het met een WEP codering werkend te krijgen. Met WPA werkt het wel maar gaat mijn downloadsnelheid met 600 kbs omlaag. Nu heb ik met mijn buurman gesproken. Hij ontvangt Hotbird met een duoLNB. Hij zij dat hij met 1 LNB 2 sattelieten ontving. Hotbird en Astra misschien? Kunnen we nu met mijn Visiosat Eutelsat W3, Astra 1,2,3, Turksat en Hotbird met 2 uitgangen zonder problemen ontvangen? Ik wil niet dat mijn buurman problemen krijgt met zijn ontvangst omdat zijn schoteltje is verwijderd.
Gast nargile Geplaatst: 30 mei 2009 Geplaatst: 30 mei 2009 Na een tijdje te experimenteren met mijn dreambox heb ik nu toch op de begane grond beeld.Op dit moment heb ik Astra 1, Astra 3, Eutelsat W3 en Turksat. Turksat kan ik zonder problemen kijken. Signaal is van 7 Db tot 13 Db. Bij de Astra's is het signaal iets minder waardoor ik sommige kanalen net niet kan ontvangen. En bij Eutelsat ontvang ik maar net een paar kanalen. Voor de Astra's heb ik de Alp's LNB's en de Eutel en Turksat MTI LNB's. Ik denk zelf dat mijn Bigsat eens goed fijn afgesteld moet worden. Is er iemand in Amsterdam die mij hierbij kan helpen?
Gast nargile Geplaatst: 6 juni 2009 Geplaatst: 6 juni 2009 Om geïnteresseerden up to date te houden. Ik heb gisteren een EMP-CENTAURI 8/1 Diseqc gekocht met 2 visiosat bisat lnb houders. 14 euro voor zo een houdertje( je moet er wat voor over hebben) Morgen komen nogmaals andere pro's mijn schotel instellen. Ik heb het eens gisteren gemeten en mijn schotel staat op 3 meter hoog. Naar het gebouwaan de overkant is 18-19 meter. En het gebouw is 13 meter hoog. Ik hoop dat het dit keer wel lukt. Ik wil mijn schotel liever niet bij de buren op het balkon. Zal verder informeren als het klaar is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen