dutchandrew Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 Per 1 juni is het abonnement maandelijks opzegbaar.
Johan45 Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 Dat zou mooi zijn, waar kan ik die informatie op de CDS site vinden.? Vult u rustig aan !!!
Gast aart44 Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 Origineel bericht van: Johan45 Dat zou mooi zijn, waar kan ik die informatie op de CDS site vinden.? Toch schijnt dat de commercieel direkteur Rene Tensen dat vandaag bekendgemaakt heeft. Daarmee loopt CanalDigitaal vooruit op de wet die dit jaar komt. Het jaarcontrakt blijft daarna kun je maandelijks opzeggen. Het zal wel in een nieuwsbrief komen te staan en volgende week ergens op de site. Dat is toch groot nieuws!!
Johan45 Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 Leuk, zijn ze toch bezweken onder de druk. Net als de registratie vergoeding voor de seca3 kaart met Set Top Box pakket wat niet doorgaat. Nu nog even doordrukken en dan zijn de staandaard pakket kaartje ook gratis. Vult u rustig aan !!!
theparasol Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 Origineel bericht van: Johan45 Leuk, zijn ze toch bezweken onder de druk. Ze zullen wel moeten, wordt wettelijk aan banden gelegd. Als ze nu op eigen titel aanpassen kunnen ze het nog even positief als "reclame" gebruiken.
Johan45 Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 Origineel bericht van: theparasol kunnen ze het nog even positief als "reclame" gebruiken. Daar trapt toch geen weldenkend mens meer in.! Vult u rustig aan !!!
Gast Stepdriver Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 Krijg ik nu meer zenders voor die tien euro extra????? Dacht het dus niet he. Al dat gezever over het blijft goedkoper als de kabel kan ik niks mee, want er blijven mensen die afhankelijk zijn van de schotel. Digitenne met die paar zenders noem ik ook geen alternatief, is zelfs duurder en slechtere kwaliteit. In mijn ogen is dit alles puur machtsmisbruik, waar blijft de nma om hier eens na te kijken?
Johan45 Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 Origineel bericht van: Stepdriver In mijn ogen is dit alles puur machtsmisbruik, waar blijft de nma om hier eens na te kijken? De NMA komt pas in aktie als er veel klachten zijn. Uit zichzelf zullen ze niet snel een prijsverhoging gaan onderzoeken. Vult u rustig aan !!!
Satwatcher Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 Volgens mij is er nog niet eens een beslissing genomen over of en zo ja wanneer het STB en standaard pakket over gaat naar Mediaguard3. En al helemaal niet of er een registratievergoeding gevraagd gaat worden. Satwatcher ---------------------------------------
Johan45 Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 Origineel bericht van: Satwatcher Volgens mij is er nog niet eens een beslissing gemaakt over of en zo ja wanneer het STB en standaard pakket over gaat naar Mediaguard3. En al helemaal niet of er een registratievergoeding gevraagd gaat worden. Nou mijn buurvrouw heeft een STB pakket en hoeft geen registratie vergoeding te betalen voor haar nieuwe seca3 kaart. Vertellen ze je misschien niet alles.? Vult u rustig aan !!!
chukky2 Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 Origineel bericht van: dutchandrew Per 1 juni is het abonnement maandelijks opzegbaar. Hier in Belgie bij tv vlaanderen is het maandelijks te beeindigen, kan dan ook moeilijk begrijpen dat dit bij canaldigitaal zo zou blijven ,ik hoop dat dit dan doorgaat
Gast Paullo Geplaatst: 28 maart 2009 Geplaatst: 28 maart 2009 Dat heeft te maken met de wettelijke regels die in België vroeger zijn veranderd dan in Nederland. Voor een keer dat er hier iets vroeger is ... Greets
Neptunus Geplaatst: 28 maart 2009 Geplaatst: 28 maart 2009 Per maand opzeggen is een goede zaak, eindelijk! Prijsverhoging slaat nergens op, alles wordt goedkoper, zelfs energie. Ik hoef bij mijn klanten nu echt niet met een prijsverhoging te komen, sterker nog: ze verlangen lagere prijzen! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Littlesat Geplaatst: 28 maart 2009 Geplaatst: 28 maart 2009 Energie goedkoper? Jij leeft zeker op een andere planeet! Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Bopke Geplaatst: 28 maart 2009 Geplaatst: 28 maart 2009 gelukkig heb ik niet het setopbox shit pakket
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen