Ga naar inhoud

[Satelliet] Sci-Fi op Etalagekanaal in april

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

En ik zou graag een poll hebben Action Now 24 uur :D

Groeten Willy

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

• Reacties 231
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
Origineel bericht van: mereltje
En ik zou graag een poll hebben Action Now 24 uur :D

Nee, bedankt. Doe dan een poll 'NostalgieNet 24 uur per dag', of 'Etalagekanaal 24 uur per dag', of 'TV Oranje 24 uur per dag'. :D

Laten we maar weer terug on-topic gaan.

Origineel bericht van: Littlesat
Dan zet toch een poll op via http://www.pollhost.com/

Als we daar een poll mogen starten voor SciFi, graag! smile
Gast janssen2
Geplaatst:

wat verstaat men over etalage kanalen???

Geplaatst:

Voor degene die gek zijn op SciFi en Voetbal... Misschien is een combinatie zender SciFi/EredivisieLive4 wel een goede combinatie ;-) En dan ook 13thStreet/EredivisieLive3 ???

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Ik zie, ondanks de uitspraken van de baas van Astra, nog weinig gebeuren op 23 Oost. Zouden ze bij CD nu al met zomerreces zijn?

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Geplaatst:

Maak je niet druk. Er gaat op 23.5 nog heel wat gebeuren(!) Zoals je weet maakt CDS logischer wijze pas wat bekend als het ook 100% definitief is.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Ik maak me niet druk hoor.

Ik constateer alleen maar.

En dat er op 23 Oost heel wat gaat gebeuren hoor ik al zo lang...

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Geplaatst:

Waarschijnlijk komt er een transponder bij waarop dan een aantal mooie themazenders kunnen. Ik zeg een: SciFi, 13th Street, 101 TV, Eredivisie Live 3/Het Gesprek, Eredivisie Live 4/AT5, HilversumBest en Comedy Central Family. smile Maar zo kun je blijven dromen denk ik...

Geplaatst:
Origineel bericht van: Elwin
Waarschijnlijk komt er een transponder bij waarop dan een aantal mooie themazenders kunnen. Ik zeg een: SciFi, 13th Street, 101 TV, Eredivisie Live 3/Het Gesprek, Eredivisie Live 4/AT5, HilversumBest en Comedy Central Family. smile Maar zo kun je blijven dromen denk ik...

Waarom zit iedereen toch altijd te zeuren om die lokale Amsterdamse zender op de satelliet??
Vond het altijd al zo'n onzin dat hij op digitenne zat.
Geplaatst:

Was gewoon een gedachtegang van zenders die interessant zouden zijn. AT5 is mij persoonlijk geen 24-uurs plek waard, dus dan maar bij Eredivisie Live 4. smile

Geplaatst:

Ach, wat zegt zo'n poll nou eigenlijk, de sat4allers zijn toch niet representatief voor satelliet kijkend Nederland en Vlaanderen.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.