Ga naar inhoud


[Satelliet] Sci-Fi op Etalagekanaal in april


Gast Paullo

Aanbevolen berichten


  • Reacties 231
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Elwin
Mooi! Gelijk gestemd. Hoe heb je die gemaakt? smile


Op http://poll.dezeserver.nl/index.cgi?action=create

Code:

  • en

toevoegen?

optie even aanvinken en "&.png" toevoegen aan de url van het plaatje in de code die je krijgt

Dus dan word:
Code:

het volgende:
Code:


Misschien kan iemand de poll in de openingspost zetten?

formerly known as GJAman

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Eigenlijk zou je een nieuw topic mogen starten met Ja, Nee in het begin en deze kan dan een moderator misschien een sticky geven...

Daar heb je op zich wel een punt. Ik zal deze dan starten in het forum CanalDigitaal Satelliet

formerly known as GJAman

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, en als je echt precies wilt zijn, zou 't bij de TV-Vlaanderen rubriek ook mogen staan.

Vergeet ons ook niet :D

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Voor degene die gek zijn op SciFi en Voetbal... Misschien is een combinatie zender SciFi/EredivisieLive4 wel een goede combinatie ;-) En dan ook 13thStreet/EredivisieLive3 ???


Neeeeeeeeeeeeeeuuaarrgggghhh.

Dan krijg ik weer (net als vroeger dus) dat ik lekker ga zitten voor Star Trek en dat er dan een "ingelaste" flutbalwedstrijd is (oftewel: voetbal is "belangrijker" dan een serie :-()

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Erik Slagter
Origineel bericht van: Littlesat
Voor degene die gek zijn op SciFi en Voetbal... Misschien is een combinatie zender SciFi/EredivisieLive4 wel een goede combinatie ;-) En dan ook 13thStreet/EredivisieLive3 ???


Neeeeeeeeeeeeeeuuaarrgggghhh.

Dan krijg ik weer (net als vroeger dus) dat ik lekker ga zitten voor Star Trek en dat er dan een "ingelaste" flutbalwedstrijd is (oftewel: voetbal is "belangrijker" dan een serie :-()


Misschien móet je wel delen vanwege capaciteit en/of kosten en als je dan toch moet delen dan maar met een ECV kanaal want die worden alleen gebruikt als er meer dan één wedstrijd tegelijk bezig is en dat is dus niet iedere avond zoals nu met Action Now.

En of voetbal belangrijker is dan een serie laat ik graag aan anderen over maar over één ding kunnen we het toch eens zijn: voetbal of andere sport evenement zijn alleen live interessant, een serie zit vaak in een carrousel dus als je die mist is het geen ramp.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Origineel bericht van: Erik Slagter
Origineel bericht van: Littlesat
Voor degene die gek zijn op SciFi en Voetbal... Misschien is een combinatie zender SciFi/EredivisieLive4 wel een goede combinatie ;-) En dan ook 13thStreet/EredivisieLive3 ???


Neeeeeeeeeeeeeeuuaarrgggghhh.

Dan krijg ik weer (net als vroeger dus) dat ik lekker ga zitten voor Star Trek en dat er dan een "ingelaste" flutbalwedstrijd is (oftewel: voetbal is "belangrijker" dan een serie :-()


Misschien móet je wel delen vanwege capaciteit en/of kosten en als je dan toch moet delen dan maar met een ECV kanaal want die worden alleen gebruikt als er meer dan één wedstrijd tegelijk bezig is en dat is dus niet iedere avond zoals nu met Action Now.

En of voetbal belangrijker is dan een serie laat ik graag aan anderen over maar over één ding kunnen we het toch eens zijn: voetbal of andere sport evenement zijn alleen live interessant, een serie zit vaak in een carrousel dus als je die mist is het geen ramp.


Op zich ben ik het wel met je eens en ik denk dat ik ook al een oplossing daarvoor heb. Ik kijk graag naar series op een tijd dat het mij goed uitkomt en daarom neem ik bijna alles (automatisch) op. Het tijdstip waarop dingen worden uitgezonden vind ik dus niet eens belangrijk, al is het midden in de nacht. Ik eis dan wel dat alle series stipt op dezelfde tijd worden uitgezonden en dat ik niet weer een uur voetbal op m'n schijf heb in plaats van Star Trek.

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...