Ga naar inhoud


[Satelliet] Sci-Fi op Etalagekanaal in april


Gast Paullo

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Littlesat
Voor degene die gek zijn op SciFi en Voetbal... Misschien is een combinatie zender SciFi/EredivisieLive4 wel een goede combinatie ;-) En dan ook 13thStreet/EredivisieLive3 ???


Weet niet waarom? Zenders zijn tegenwoordig 24/7 en niet 12/7 of zo. Al die parttime zenders heb je niets aan. TCM zend in de na avond en nacht uit. Wat heb je er aan?
SyFi alleen maar ontvangen op de dag of nacht?

Alleen de pvr of video heeft er wat aan. Je kan je beter afvragen waarom er ...tig van de voetbalzenders op de satelliet voor Nederland moet komen. Daar zijn er veel en veel van. Is dat een toegevoegde waarde? Nee, denk het het dus niet.
Dus gewoon de zenders: SyFi, 13th en TCM gewoon 24/7 uitzenden, en anders niet. Niet betalen voor halve zenders. Zoals TCM nu is, mag hij er van mij er af.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 231
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ben ik met je eens. Veel zenders worden 'half' uitgezonden door Canal Digitaal, en da's jammer. Denk aan zenders als TV Oranje, Etalagekanaal, NostalgieNet dat gewoon om 15:00 stopt, terwijl de EPG van Humor 24 gewoon begint om 8:00...

 

Ik vind dat ook NostalgieNet 24 uur per dag moet, is een leuke zender, kan er alleen niet zoveel naar kijken omdat het tot 15:00 uitzending heeft, en we ook een stukje Humor 24 missen zo. frown

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin
Begin nu toch ook een beetje te twijfelen aan SciFi. Vanmorgen even gekeken, maar ik zag alleen promo's voor oude Star Trek series... Beetje jammer. frown


Dit kanaal is al een behoorlijke tijd te zijn op de kabel en kan beamen dat de content niet super is. Hopenlijk zal dit nog groeien. Ik zou het persoonlijk leuk vinden als men Battlestar Galactica volledig gaat tonen, alsmede de StarGate series.
Ook zou het gaaf zijn als men iets betere films uitzoekt (tot nu toe alleenmaar B films gezien)

vu+ zero, Oscam, Wavefrontier T55, (23,19,13)

Alles in een van Tweak, 1gbs internet, VoIP via siemens N300A, 

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb 'm der nog niet op staan... zenderfrequentie etc

maar

enkele stellingen zijn toch een beetje subjectief en/of tendentieus

ieder moet toch zelf ervan vinden wat hij of zij ervoor over heeft

 

elke scifi zender, of het nu oudere en of nieuwe series en films zijn mag men als een aanwinst zien, vooral als dat voorheen nog niet in je pakket/abonnement zat.

 

overigens B-film is een kategorie die ook zijn liefhebbers kent

 

als ik iets prettig vind op een thema kanaal dan is het wel dat ik geen reclame tijdens de film of serie moet kijken dat is eigenlijk de grootste aanwinst voor een dergelijke toevoeging van ons pakket.

 

chiao

 

Baby Did a Bad Bad Thing

Chris Isaak

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poogde alleen mijn mening te geven en niet specifiek extreem negatief te zijn. Je hebt helemaal gelijk dat zo een thema kanaal een bepaalde toegevoegde waarde heeft.

 

Overigens zijn er wel onderbrekingen in de films, maar alleen met reclame over andere content van scifi of 13th street.

 

grtz, herman

vu+ zero, Oscam, Wavefrontier T55, (23,19,13)

Alles in een van Tweak, 1gbs internet, VoIP via siemens N300A, 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad allemaal een beetje een hype geworden met SciFi, velen roepen dat ze allemaal graag dit kanaal willen maar als je zo over een paar maanden vraagt of er werkelijk naar gekeken wordt valt het allemaal wat tegen. frown

 

Althans: dat is mijn persoonlijke mening en verwachting. smirk

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

als je zo over een paar maanden vraagt of er werkelijk naar gekeken wordt valt het allemaal wat tegen

Ik formuleer het anders....

Als het zover is en er werkelijk voor betaald moet worden dan hoeft het niet meer...
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan alleen voor mezelf spreken:

Als fan van SF hebben ze me blij gemaakt deze maand.

Ik zou het graag als vast kanaal zien en zou daarop een abonnement nemen.

 

Zou zowiezo willen dat ik mijn eigen pakket kon samen stellen.

Dan zouden er verschillende zenders niet meer welkom zijn.

Maar dat is een ander topic.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

CDS heeft me met sci-fi op het etalagekanaal overtuigd om mijn abbo drastisch te verlagen van top pakket met thema van €47,50pm naar basis pakket zonder thema van 9,50pm en bij Ziggo een abonnement te nemen op het film en entertainment pakket (waar scifi en 13th street in zitten per 1 mei) en film 1 voor 18,90 per maand.

 

Levert me een besparing op van 19 euro per maand (had al kabel voor internet en telefoon dus basisabbonnement heb ik niet meeberekend).

 

Geen halve zenders, film 1.3 netjes de hele dag, extra film 1 kanaal (film1 action), en het belangrijkste: de zenders die je te zien krijgt, zijn niet na een maandje weer weg.

 

CDS goed bezig! jaag nog meer klanten naar de concurrent met je etalagekanaal.

Samsung 40B650 lcd tv met Ziggo CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Korsman035
CDS heeft me met sci-fi op het etalagekanaal overtuigd om mijn abbo drastisch te verlagen van top pakket met thema van €47,50pm naar basis pakket zonder thema van 9,50pm en bij Ziggo een abonnement te nemen op het film en entertainment pakket (waar scifi en 13th street in zitten per 1 mei) en film 1 voor 18,90 per maand.

Levert me een besparing op van 19 euro per maand (had al kabel voor internet en telefoon dus basisabbonnement heb ik niet meeberekend).

Geen halve zenders, film 1.3 netjes de hele dag, extra film 1 kanaal (film1 action), en het belangrijkste: de zenders die je te zien krijgt, zijn niet na een maandje weer weg.

CDS goed bezig! jaag nog meer klanten naar de concurrent met je etalagekanaal.


Je hebt helemaal gelijk, ik word zo onderhand ook helemaal strontziek van al die gedeelde kanalen! mad

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

CDS heeft me met sci-fi op het etalagekanaal overtuigd om mijn abbo drastisch te verlagen van top pakket met thema van €47,50pm naar basis pakket zonder thema van 9,50pm en bij Ziggo een abonnement te nemen op het film en entertainment pakket (waar scifi en 13th street in zitten per 1 mei) en film 1 voor 18,90 per maand.

Levert me een besparing op van 19 euro per maand (had al kabel voor internet en telefoon dus basisabbonnement heb ik niet meeberekend).

Waarom dan niet meteen terug naar Standaard pakket (Alleen Nederland 1,2 en 3) dan kun je die 9.50 ook nog sparen....

P.S. Wat ben je nu totaal kwijt voor de kabel met telefonie en internet vs. CanalDigitaal en internet/telefonie via ADSL?
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:

CDS heeft me met sci-fi op het etalagekanaal overtuigd om mijn abbo drastisch te verlagen van top pakket met thema van €47,50pm naar basis pakket zonder thema van 9,50pm en bij Ziggo een abonnement te nemen op het film en entertainment pakket (waar scifi en 13th street in zitten per 1 mei) en film 1 voor 18,90 per maand.

Levert me een besparing op van 19 euro per maand (had al kabel voor internet en telefoon dus basisabbonnement heb ik niet meeberekend).

Waarom dan niet meteen terug naar Standaard pakket (Alleen Nederland 1,2 en 3) dan kun je die 9.50 ook nog sparen....

P.S. Wat ben je nu totaal kwijt voor de kabel met telefonie en internet vs. CanalDigitaal en internet/telefonie via ADSL?



Vooral omdat ik niet helemaal van de schotel af wil, en dus op mijn ontvangers toch de "standaard" nederlandse kanalen beschikbaar wil houden. En een andere reden is, dat ik jaarlijks met de caravan op vakantie ga, en de schotel dan ook mee mag.

Verder ben ik niet echt vergelijkingsmateriaal voor de overige kosten, ik heb bij ziggo het allerduurste alles in 1 pakket van 64,95 per maand puur omdat ik dat supersnelle internet (echte 20mbps) heel fijn vind, bij adsl kom ik niet hoger dan 5mbps in ons dorp.

Dus wat ik in totaal ga betalen aan Ziggo is ongeveer 84,95 per maand.

Maar een "normale" gebruiker zal genoeg hebben aan een abbo van 49,95 per maand waar dus het complete standaard pakket inzit (ook digitaal) en 10mbps internet.

Samsung 40B650 lcd tv met Ziggo CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...