Ga naar inhoud


[Satelliet] Sci-Fi op Etalagekanaal in april


Gast Paullo

Aanbevolen berichten


  • Reacties 231
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

of een premiere kaartje kopen en op de astra 19.2 naar sgi fi kijken in het duits,want die andere mogelijkheden gaan ook ooit eens stoppen,ze zijn ermee bezig alles naar de nieuwste codering te zetten die ze gebruiken,want niet alle zenders van de duitse kabelaanbieder kunnen bekeken worden.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ook naar de Zweedse "TV4 Science Fiction" kijken....

Mij vallen de meeste versies eigenlijk erg tegen. Heb jaren naar de Duitse versie gekeken via Premiere... niet slecht maar erg veel heel erg oude films, die m.i. niet altijd tot het science fiction genre horen... De Zweedse versie is ook niet echt slecht, en kost slechts 10 kr per maand extra bovenop je gewone abo wat je hebt. Maar ook hier zit er vaak veel oude troep tussen... Die Zweedse versie is niet echt SciFi channel, maar lijkt er wel heel erg veel op.

http://www.tv4.se/2.13770

 

 

 

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een reactie gehad op een mail die ik naar 13TH STREET heb gestuurd

Citaat:

Beste Gaitman,

 

Dank je voor je email!

In de Benelux is SCI FI al vanaf 30 maart t/m 3 mei op Canal Digitaal/TV Vlaanderen te ontvangen van 7-19uur op het etalagekanaal. 4 mei neemt 13TH STREET het over t/m 31 mei.

Als het een success is zullen we met CD/TV Vlaanderen om de tafel gaan voor een evt permanente doorgifte.

Per 1 mei lanceren we ook bij ZIGGO!

 

Met groet

***

NBCU Service Desk

Benelux

Aangezien 13TH STREET en SciFi beide van NBCU zijn verwacht ik dat bovenstaande ook geld voor SciFi smile

formerly known as GJAman

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: -d-
Origineel bericht van: Elwin
Op dit moment nog SciFi op het Etalagekanaal. Wordt het 4 mei voor 13th Street? Of misschien zelfs 6 mei? confused


Volgens mij staat het antwoord in de post boven je wink

volgens mij wordt het de 13e mei voor 13th street

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, als sci-fi liefhebber ben ik toch flink teleurgesteld in deze zogenaamde gratis kijk/test periode.

Hoe kun je nu een goed "beeld" krijgen als je een dergelijke zender uitschakeld zodra het prime-time word.

Werkelijk niets langs zien komen anders dan oude series die al tig x eerder her en der herhaald waren.

 

De laatste Enterprise serie die ook al lang uitgezonden werd staat geprogrammeerd op prime-time.

Series die zelden of nooit eerder Nederlands ondertiteld te zien waren zoals Blakes7 of Red Dwarf of zo zou voor de buiten prime-time gelegen uitzendtijden een heel wat betere keuze zijn dan de tot vervelenstoe uitgezonden Star Trek TOS.

 

Voor mij is het momenteel een leuk zendertje voor d'r bij maar zolang nieuwe series niet als eerste op Sci-Fi worden uitgezonden, en wel op volgorde is het voor mij hooguit een leuke extra zender.

Ik houd het voor zolang het duurt wel op usenet.

 

Anderzijds, als Sci-Fi freak geniet deze zender desondanks mijn voorkeur onder het mom van beter iets dan niets.

Maar hoe dan ook teleurstellend.

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's al bijzonder genoeg!!

Philips 52PFL9704,Dreambox 8000HD PVR 1TB, Xtrend ET6000,DeltaStar 120cm en 90cm fibo,Denon X4000,Denon 2910(DVD),SONY PS3@1TB(Konsole/Blu-Ray),WII Wiikey2 v1.3(Konsole),MS900 serie(Speakers)

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor 13th street is het ook spijtig dat ze deze om 19 uur onderbreken voor Action Now,

want een serie als Dexter die ik leuk vindt tonen ze ook enkel na 22uur op 13th street.

dus kansen kwijt om nog eens die serie te volgen.

maar wegens uitzendrechten miss wel goed gekozen voor deze weg,omdat de serie zelf voor de uitzendrechten bij VT4 zitten (belgie).

anders zou deze zender niet in het etalagekanaal kunnen voor belgie.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

wegens uitzendrechten van bepaalde series die bij VT4 zitten voor belgie.

ik weet nu niet hoe telenet dit regelt met 13th street en die serie van dexter.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...