Korsman035 Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 ik vind het eigenlijk wel best zo, scifi heeft (voor mij) een interesantere programmering overdag, als ik in de programmagids van 13th street kijk, is het america's dumbest criminals, the a-team, murder she wrote en magnum PI. De interessante series zoals house, films en dexter zijn vrijwel alleen s'avonds te zien. Samsung 40B650 lcd tv met Ziggo CI+
Alfons Verbiest Geplaatst: 6 mei 2009 Geplaatst: 6 mei 2009 Inmiddels is 13th Street op het Etalagekanaal verschenen. Net als bij Sci Fi Nederlands ondertiteld.
satfanaat Geplaatst: 6 mei 2009 Geplaatst: 6 mei 2009 Inmiddels is 13th Street op het Etalagekanaal verschenen. Dan heeft hij toch het juiste knopje gevonden.
guust Geplaatst: 7 mei 2009 Geplaatst: 7 mei 2009 Wel jammer, ik mis scifi nu toch al... je wordt op zo'n manier echt naar de kabel gejaagd, zeker dat je het dan ook 's avonds kunt kijken.
MagicOnline Geplaatst: 8 mei 2009 Geplaatst: 8 mei 2009 Ik ben al een poosje over naar de kabel maar ik moet zeggen dat de verplichte mediabox (UPC) het enige minpunt is. Maar daar komt met Youca volgend jaar ook wel verandering in. Als je van Docu's houd dan zit je helmaal goed. Discovery chanel Discovery world Discovery Science Discovery Travel & Living History channel (mooie oorlogs documentaires) Scifi, 13th, street etc... zitten er ook gewoon op Bij CDS krijg je ook maar 2 en een halve Film 1 zenders en op de kabel gewoon 4 Het zelfde geld voor ECV, nooit geen gedoe meer dat ze uitzenden op een kanaal wat CDS niet doorgeeft, je hebt ze gewoon allemaal! Ook het HD aanbod is veel groter en met goed geluid! En de Bitrate van de SD zenders is gelijkwaardig als de HD zenders van CDS. Als ik de kwaliteit van de Digi kabel vergelijk met CDS dan lijkt CDS wel Digitenne. Qua prijs scheelt het nog geen eens veel aangezien je schotel en ontvanger ook afschrijving hebben en je deze moet meerekenen. Mijn mening: Als je goed beeld wil en alles gewoon wil kunnen zien dan neem je kabel. Het kost iets meer maar je krijgt er zoveel meer voor terug. Satelliet in NL (CDS) begint een achterhaald medium te worden, maar dat zij ik een hele poos geleden al. CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Gast patje7of9 Geplaatst: 9 mei 2009 Geplaatst: 9 mei 2009 Origineel bericht van: MagicOnline Ik ben al een poosje over naar de kabel maar ik moet zeggen dat de verplichte mediabox (UPC) het enige minpunt is. Maar daar komt met Youca volgend jaar ook wel verandering in. Als je van Docu's houd dan zit je helmaal goed. Discovery chanel Discovery world Discovery Science Discovery Travel & Living History channel (mooie oorlogs documentaires) Scifi, 13th, street etc... zitten er ook gewoon op Bij CDS krijg je ook maar 2 en een halve Film 1 zenders en op de kabel gewoon 4 Het zelfde geld voor ECV, nooit geen gedoe meer dat ze uitzenden op een kanaal wat CDS niet doorgeeft, je hebt ze gewoon allemaal! Ook het HD aanbod is veel groter en met goed geluid! En de Bitrate van de SD zenders is gelijkwaardig als de HD zenders van CDS. Als ik de kwaliteit van de Digi kabel vergelijk met CDS dan lijkt CDS wel Digitenne. Qua prijs scheelt het nog geen eens veel aangezien je schotel en ontvanger ook afschrijving hebben en je deze moet meerekenen. Mijn mening: Als je goed beeld wil en alles gewoon wil kunnen zien dan neem je kabel. Het kost iets meer maar je krijgt er zoveel meer voor terug. Satelliet in NL (CDS) begint een achterhaald medium te worden, maar dat zij ik een hele poos geleden al. Wat heeft dat nu met dit toppic te maken wat jij hierboven zegt?
Littlesat Geplaatst: 9 mei 2009 Geplaatst: 9 mei 2009 Hoezo komt daat met Youca verandering in? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Amager95 Geplaatst: 9 mei 2009 Geplaatst: 9 mei 2009 Origineel bericht van: MagicOnline Discovery chanel Discovery world Discovery Science Discovery Travel & Living History channel (mooie oorlogs documentaires) dan moet je wel van deze zenders houden, ik vind het herhalingen op herhalingen, en storende en overheersende achtergrond muziek hebben. History kan er helemaal wat van. FTA zijn er nog veel meer docu's te zien.
Johan45 Geplaatst: 9 mei 2009 Geplaatst: 9 mei 2009 Origineel bericht van: patje7of9 Origineel bericht van: MagicOnline Scifi, 13th, street etc... zitten er ook gewoon op Wat heeft dat nu met dit toppic te maken wat jij hierboven zegt? Is het zo duidelijk voor je.? Vult u rustig aan !!!
hermanh Geplaatst: 10 mei 2009 Geplaatst: 10 mei 2009 Origineel bericht van: MagicOnline Ik ben al een poosje over naar de kabel maar ik moet zeggen dat de verplichte mediabox (UPC) het enige minpunt is. Maar daar komt met Youca volgend jaar ook wel verandering in. Leuk, maar youca gaat alleen analoog aanbieden. Dus je redenatie gaat niet helemaal op. Origineel bericht van: MagicOnline Als je van Docu's houd dan zit je helmaal goed. Discovery chanel Discovery world Discovery Science Discovery Travel & Living History channel (mooie oorlogs documentaires) Scifi, 13th, street etc... zitten er ook gewoon op vlgs mij doet CDS ook aan al deze docus, en ik moet zeggen de kwaliteit doet niet onder.. Scifi, 13th street die komen uiteindelijk ook wel in het pakket. Mijn mening over deze zenders kun je op eerdere paginas teruglezen. Qua prijs scheelt het nog geen eens veel aangezien je schotel en ontvanger ook afschrijving hebben en je deze moet meerekenen. </quote> Alle waar naar zijn geld, als je bij UPC de programmas ook wilt opnemen en HD (dus de full monty) dan betaal je zeker de hoofdprijs. Een Sat ontvanger kun je eveneens zo lux of sober aankleden als je zelf wil. To be honest ik heb nu sinds kort satelliet (omdat ik van UPC af wil) Maar het gaat mij niet eens om CDS, maar ook om de andere honderden (gratis) kanalen op vele andere satellieten. vu+ zero, Oscam, Wavefrontier T55, (23,19,13) Alles in een van Tweak, 1gbs internet, VoIP via siemens N300A,
Alfons Verbiest Geplaatst: 11 mei 2009 Geplaatst: 11 mei 2009 Alleen Discovery World zit niet bij Canal Digitaal.
hermanh Geplaatst: 12 mei 2009 Geplaatst: 12 mei 2009 klopt helemaal, maar ik mis er niet veel aan. Kijk toch het meeste naar Discovery NL en science vu+ zero, Oscam, Wavefrontier T55, (23,19,13) Alles in een van Tweak, 1gbs internet, VoIP via siemens N300A,
Elwin Geplaatst: 12 mei 2009 Geplaatst: 12 mei 2009 Hier in Veldhoven hebben we glasvezelkabel aangevraagd, ook voor TV. Via OnsBrabantNet zendt Discovery World wel uit, via de satelliet inderdaad nog niet... Dacht altijd dat OnsBrabantNet de zenders van de satelliet plukte, maar dat blijkt dus niet zo te zijn met alle zenders.
hemertje Geplaatst: 12 mei 2009 Geplaatst: 12 mei 2009 Origineel bericht van: Elwin Hier in Veldhoven hebben we glasvezelkabel aangevraagd, ook voor TV. Via OnsBrabantNet zendt Discovery World wel uit, via de satelliet inderdaad nog niet... Dacht altijd dat OnsBrabantNet de zenders van de satelliet plukte, maar dat blijkt dus niet zo te zijn met alle zenders. Hertzinger beheert het TV pakket bij OnsBrabantNet... DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
guppje29 Geplaatst: 12 mei 2009 Geplaatst: 12 mei 2009 moet je eens op andere formums lezen over het digitale aanbod van dat glasvezel netwerk. Denk dat digitenne dan nog beter uit de bus komt. Echt waardeloos en waardeloze kwaliteit kwa beeld. Ze weigeren ook om volgens DVB norm uit te zenden zodat je alleen hun sagem dozen kunt gebruiken. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
Aanbevolen berichten