hemertje Geplaatst: 12 mei 2009 Geplaatst: 12 mei 2009 Origineel bericht van: guppje29 moet je eens op andere formums lezen over het digitale aanbod van dat glasvezel netwerk. Denk dat digitenne dan nog beter uit de bus komt. Echt waardeloos en waardeloze kwaliteit kwa beeld. Ze weigeren ook om volgens DVB norm uit te zenden zodat je alleen hun sagem dozen kunt gebruiken. bij de realisatie van die netwerken hebben ze een contract afgesloten dat zij het eerste jaar alleenaanbieder zijn van analoge en digitale TV. na dat eerste jaar zullen er op dat glasvezelnetwerk wel meerdere aanbieders komen verwacht ik... maar idd, ze zouden zich al wel aan de DVB norm moeten houden! DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Gast Mastertimovw Geplaatst: 12 mei 2009 Geplaatst: 12 mei 2009 Heb ja gestemd, laat scifi maar komen!
Elwin Geplaatst: 12 mei 2009 Geplaatst: 12 mei 2009 Wij hebben van het glasvezelnetwerk Radio/TV, Internet en Telefonie aangevraagd. Radio/TV is gewoon analoog, dus zonder de digitale ontvanger. Digitale TV hebben we dus al via de satelliet. Nu maar weer on-topic over SciFi.
Gast Opuske Geplaatst: 9 juli 2009 Geplaatst: 9 juli 2009 probleem van Sci-Fi is voor mij opgelost hehe. Ik heb sinds kort op mijn cyfra+ abbo het sci-fi kanaal erbij gekregen. dut voor mij hoeft het niet meer bij cds of tvv te komen daar ik het nu ook zo heb.
Elwin Geplaatst: 9 juli 2009 Geplaatst: 9 juli 2009 Waarschijnlijk heeft die SciFi versie geen Nederlandse ondertitels en is de zender ook nog is nagesynchroniseerd. Dus hij mag van mij in ieder geval nog steeds erbij.
Littlesat Geplaatst: 9 juli 2009 Geplaatst: 9 juli 2009 Die versie heeft geen Nederlandse ondertitels. Wel gewoon Engelstalig geluid... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast Opuske Geplaatst: 9 juli 2009 Geplaatst: 9 juli 2009 Origineel bericht van: Littlesat Die versie heeft geen Nederlandse ondertitels. Wel gewoon Engelstalig geluid... dat klopt idd maar is niet erg voor mij. ik ben nu tevreden gesteld dat er op zijn minst 1 van mijn 3 providers sci-fi toegevoegd heeft aan zjn pakketten. nederlandse ondertiteling hoeft van mij niet perse. En het geluid is ofwel pools gedubt ofwel gewoon engelstaling (moet je wel roemeens geluidsspoor kiezen)
Aanbevolen berichten