Ga naar inhoud


[Satelliet] Sci-Fi op Etalagekanaal in april


Gast Paullo

Aanbevolen berichten


  • Reacties 231
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: TokeMUp
Origineel bericht van: Gerard 76
Gewoon ActionNow erafknikkeren en Sci-Fi er 24/7 op
Die zoutloze B-films kunnen me gestolen worden.


Action now is een door TV Vlaanderen beheerde zender.
Die zullen ze er niet snel afknikkeren.

Ik heb hier zicht op 6 verschillende SciFi zenders. Zo veel goeds komt daar ook niet op! Ben benieuwd of de overdag programmatie goed genoeg is om de TVV en CD kijkers ervan te overtuigen dat het goede zender is.

Geef een vertekend beeld zo een zender enkel overdag te laten zien.

mvg


Ik moet toegeven dat de Nederlandse versie van Scifi beter is dan de zes andere waar Ik zicht op heb.
Voor zover we het kunnen beoordelen, op die korte zend tijd.

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dj33333
Sci-Fi hd is niet beschikbaar voor nederland aleen frankrijk.groeten


en sci fi HD van sky uk enkel voor de uk.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast patje7of9
Origineel bericht van: dj33333
Sci-Fi hd is niet beschikbaar voor nederland aleen frankrijk.groeten


Binnen enkele jaren zal er wel een Benelux versie komen. smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

laten we hopen dat eerst maar de sd versie bij CD komt smile kan voor mij niet snel genoeg zijn.

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, Cahors Big Bisat: 7W ,08W, 4.8E ,9E ,13E ,19E, 23.5E ,28.2E.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: digitaal kijker
waarom sci fi en 13th street niet op de 23.5 positie,
kan miss gedeeld worden met die andere aanbieder waarmee nu al history gedeeld wordt.
is maar een idee hé.

Ik heb al meerdere keren vernomen dat CD niet tot een contract heeft kunnen komen met SciFi. Ik neem aan dat SciFi naar hun mening teveel vraagt of dat ze er te weinig voor krijgen, whatever. Ik kan me niet voorstellen dat dat "opeens" is veranderd en daarom heb ik heel erg het gevoel dat ik hier verlekkerd word met iets wat tóch niet gaat komen. De ruimte op de transponders of op 23.5 is ècht het probleem niet, het is puur financieel :-( Persoonlijk zou ik best wel wat willen bijbetalen en wat minder andere zenders ontvangen voor iets waar ik tenminste wèl naar kijk, maar ik zie het somber in.

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dj33333
Sci-Fi hd is niet beschikbaar voor nederland aleen frankrijk.groeten


Want?

En waar komt de versie die nu op het etalage-kanaal wordt uitgezonden MET nederlandse ondertitels dan vandaan?

Vergeet niet dat de zender helemaal niet per sé al op de sat hoeft te zitten, als hij maar beschikbaar is bij het mediacentrum (en dat is hij kennelijk)...

Dus...

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kennelijk kan SciFi nu in het etelagekanaal daar de ruzie tussen CDS en chellomedia is opgelos. Hetgeen aangetoont is met het doorgeven van Sport1.2 en het plotseling doorgeven van SciFi en 13th street in de etalage (wie weet ook hoop voor Film1-HD/Sport1-HD)

 

Vorig jaar hadden ze nog gerechterlijke ruzie omdat CDS meer vroeg voor het SetTop pakket, terwijl het Film1/Sport1 pakket niet verhoogd is en vroeger was SetTop inclusief. Chello wilde daarom ook meer geld omdat CDS meer geld voor het complete pakket kreeg. Bovendien betaalde CDS niet alles voor Sport1 omdat CDS vond dat het minder waard is geworden door het wegvallen van het Spaanse voetbal.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Erik Slagter
Origineel bericht van: digitaal kijker
waarom sci fi en 13th street niet op de 23.5 positie,
kan miss gedeeld worden met die andere aanbieder waarmee nu al history gedeeld wordt.
is maar een idee hé.

Ik heb al meerdere keren vernomen dat CD niet tot een contract heeft kunnen komen met SciFi. Ik neem aan dat SciFi naar hun mening teveel vraagt of dat ze er te weinig voor krijgen, whatever. Ik kan me niet voorstellen dat dat "opeens" is veranderd en daarom heb ik heel erg het gevoel dat ik hier verlekkerd word met iets wat tóch niet gaat komen. De ruimte op de transponders of op 23.5 is ècht het probleem niet, het is puur financieel :-( Persoonlijk zou ik best wel wat willen bijbetalen en wat minder andere zenders ontvangen voor iets waar ik tenminste wèl naar kijk, maar ik zie het somber in.


en waarom kunnen ze het nu wel een maand aanbieden dan,denk dat die wel nu erbij kan nu de banden weer gesterkt zijn tussen beiden.
enkel nog een plaatsje vinden op de 23.5,een transponder huren voor 1 zender zie ik ze niet direct doen,
dus enkel nog een mogelijkheid is andere zenders bijvoegen die niet gedeeld worden met die andere aanbieder of deze delen zoals history nu.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat

Vorig jaar hadden ze nog gerechterlijke ruzie omdat CDS meer vroeg voor het SetTop pakket, terwijl het Film1/Sport1 pakket niet verhoogd is en vroeger was SetTop inclusief. Chello wilde daarom ook meer geld omdat CDS meer geld voor het complete pakket kreeg. Bovendien betaalde CDS niet alles voor Sport1 omdat CDS vond dat het minder waard is geworden door het wegvallen van het Spaanse voetbal.


Hoe komt het toch dat altijd als ik iets wil zien wat mij echt interesseert, dat áls dat niet doorgaat, dat dat altijd wordt veroorzaakt door voetbal mad

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...