Ga naar inhoud


[Satelliet] Sci-Fi op Etalagekanaal in april


Gast Paullo

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Erik Slagter
Origineel bericht van: dj33333
Sci-Fi hd is niet beschikbaar voor nederland aleen frankrijk.groeten


Want?

En waar komt de versie die nu op het etalage-kanaal wordt uitgezonden MET nederlandse ondertitels dan vandaan?

Vergeet niet dat de zender helemaal niet per sé al op de sat hoeft te zitten, als hij maar beschikbaar is bij het mediacentrum (en dat is hij kennelijk)...

Dus...


Weet niemand toevallig waar deze versie vandaag komt........?
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 231
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: satfanaat
Origineel bericht van: Lithion
Ik zou gewoon iedereen aanmoedigen om TVV/CDS te mailen dat je graag scifi permanent wil ontvangen.


En denk je dat het iets zal uithalen? cool


Ik denk het wel!
Het is voor mij duidelijk dat er bij CD de laatste twee jaar heel veel in positieve zin is veranderd.
Ik denk dat het daarom ook zeker wel zin heeft om allemaal een e-mail te sturen dat we Sci-Fi geweldig vinden.
Ik heb dit reeds gedaan.

Ik heb zelf in het verleden ook wel eens behoorlijk lopen schelden op CD onder meer op dit forum. Maar om een voorbeeld te geven,
heb ze drie dagen geleden een e-mail gestuurd met een aantal vragen. Ik ben vanavond door iemand van CD opgebeld en alle vragen werden op keurige wijze beantwoord, dan wel opgelost!
Dit is tenminste de dienstverlening die je van een normaal bedrijf verwacht.

Allemaal e-mailen dus, dan weet ik zeker dat Sci-Fi aan een pakket toegevoegd zal worden.
Dan alleen er op hopen dat de 5a het echt weer goed gaat doen, dan komt er op 23,5 graden weer heel veel ruimte vrij!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Opuske
en die ze ook al doorgeven dacht ik aan telenet of was enkel 13th street bij telenet ?


telenet en UPC zijn van dezelfde tak,
dus hebben beide dezelfde zenders ongeveer (in het grote deel toch van overeenkomsten qua zenders)

bij telenet betaal je er wel veel voor,voor de lage beeldkwaliteit bij telenet.
is eigenlijk het geld niet waar als de bitrate laag is.
maar goed,telenet heeft ze ook beiden door in een pakket voor 5.95€,met daarbij ook nog hallmark en TCM 24/24,MGM,BBC Three en Four.
en allemaal in lage bitrate.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: alex76
Origineel bericht van: satfanaat
Origineel bericht van: Lithion
Ik zou gewoon iedereen aanmoedigen om TVV/CDS te mailen dat je graag scifi permanent wil ontvangen.


En denk je dat het iets zal uithalen? cool


Ik denk het wel!
Het is voor mij duidelijk dat er bij CD de laatste twee jaar heel veel in positieve zin is veranderd.
Ik denk dat het daarom ook zeker wel zin heeft om allemaal een e-mail te sturen dat we Sci-Fi geweldig vinden.
Ik heb dit reeds gedaan.

Ik heb zelf in het verleden ook wel eens behoorlijk lopen schelden op CD onder meer op dit forum. Maar om een voorbeeld te geven,
heb ze drie dagen geleden een e-mail gestuurd met een aantal vragen. Ik ben vanavond door iemand van CD opgebeld en alle vragen werden op keurige wijze beantwoord, dan wel opgelost!
Dit is tenminste de dienstverlening die je van een normaal bedrijf verwacht.

Allemaal e-mailen dus, dan weet ik zeker dat Sci-Fi aan een pakket toegevoegd zal worden.
Dan alleen er op hopen dat de 5a het echt weer goed gaat doen, dan komt er op 23,5 graden weer heel veel ruimte vrij!


waarom geen poll houden met een aantal zenders en hun die link laten weten dat er een poll bestaat ofzo.
zodat ze zien welke zenders de mensen willen,
wel een poll maken die niet iedereen elke dag kan stemmen of 10 keer na elkaar stemmen voor een zender,
moet wel beetje een juiste poll zijn,of er worden zenders gekozen die door enkele masaal op gestemd wordt zoals paar maanden geleden bij een bepaalde zender dat men oproepte om op hen masaal te stemmen.

is maar een idee hé.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: digitaal kijker
Origineel bericht van: alex76
Origineel bericht van: satfanaat
Origineel bericht van: Lithion
Ik zou gewoon iedereen aanmoedigen om TVV/CDS te mailen dat je graag scifi permanent wil ontvangen.


En denk je dat het iets zal uithalen? cool


Ik denk het wel!
Het is voor mij duidelijk dat er bij CD de laatste twee jaar heel veel in positieve zin is veranderd.
Ik denk dat het daarom ook zeker wel zin heeft om allemaal een e-mail te sturen dat we Sci-Fi geweldig vinden.
Ik heb dit reeds gedaan.

Ik heb zelf in het verleden ook wel eens behoorlijk lopen schelden op CD onder meer op dit forum. Maar om een voorbeeld te geven,
heb ze drie dagen geleden een e-mail gestuurd met een aantal vragen. Ik ben vanavond door iemand van CD opgebeld en alle vragen werden op keurige wijze beantwoord, dan wel opgelost!
Dit is tenminste de dienstverlening die je van een normaal bedrijf verwacht.

Allemaal e-mailen dus, dan weet ik zeker dat Sci-Fi aan een pakket toegevoegd zal worden.
Dan alleen er op hopen dat de 5a het echt weer goed gaat doen, dan komt er op 23,5 graden weer heel veel ruimte vrij!


waarom geen poll houden met een aantal zenders en hun die link laten weten dat er een poll bestaat ofzo.
zodat ze zien welke zenders de mensen willen,
wel een poll maken die niet iedereen elke dag kan stemmen of 10 keer na elkaar stemmen voor een zender,
moet wel beetje een juiste poll zijn,of er worden zenders gekozen die door enkele masaal op gestemd wordt zoals paar maanden geleden bij een bepaalde zender dat men oproepte om op hen masaal te stemmen.

is maar een idee hé.



Dat is geen slecht idee,maar wie gaat de poll starten?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin
Toch wel? Nou, dan zou ik gewoon een poll starten, en de uitslagen is mailen naar Canal Digitaal. Eigenlijk zou Canal Digitaal, als ze graag zouden willen weten welke zenders populair zijn, zelf zo'n onderzoek kunnen doen via hun site... smile


Elwin start de poll,sci-fi moet in boeket cds en tvv. cool
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat SciFi er in moest dat wisten we 1 1/2 jaar geleden toen het themapakket startte ook al getuige de zegeltjes aktie en de enquete twee jaar geleden van de inmiddels opgeheven NDS.

 

Gewoon omdat menig satelliet fan nogal SciFi geörienteerd is... dus mijns inzien valt het gewoon binnen de doelgroep(!) Wie televisie kijkt vanuit de ruimte kijkt naar programma's die over de ruimte gaan ;-)

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Wie televisie kijkt vanuit de ruimte kijkt naar programma's die over de ruimte gaan ;-)


Inderdaad, goed gezegd.
Trouwens, de beeldkwaliteit valt ook goed mee, vind ik.
Heb niet echt zicht op de bitrate maar 't ziet er goed uit.

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...