Psychosammie Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 De gemeente is voornemens mijn huis aan te wijzen als gemeentelijk monument. Hier voel ik niet veel voor. Heeft iemand al eens een bezwaarprocedure meegemaakt? Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
uffelte Geplaatst: 28 maart 2009 Geplaatst: 28 maart 2009 dit gaat heel erg worden: dit kost je de laatste spaarcenten en je immuunsysteem. Er is maar één oplossing: nu direkt het geheel laten afbranden. groet. het leven is dragelijk zolang je er om lachen kunt.
Tonskidutch Geplaatst: 28 maart 2009 Geplaatst: 28 maart 2009 nou,nou dat valt wel mee in sommige gevallen kun je zelfs rijkssubsidie geldend maken laat je vooraf goed informeren door de gemeentelijke monumentendienst en afdeling vergunningen in enkele gevallen kun je zelfs speciale hypotheekvoorwaarden krijgen met nationale hypotheek garantie om bepaalde bouwkundige onderhoudswerkzaamheden per aanwijzingen te kunnen opvolgen die je opgelegd "kunnen" worden. wel moet je een geduldige attitude aannemen opdat al die wetten en voorzieningen (zoals subsidies) kunnen worden geint. vooral veel vragen en zwart op wit laten zetten door de instanties die een adviesplicht hebben. o ja, meteen ook de schotel laten beschermen als gemeentelijk monument... chiao Thunderstruck AC~DC
theparasol Geplaatst: 28 maart 2009 Geplaatst: 28 maart 2009 Ik zou direct informeren of de wok niet geruimd moet worden. Er wonen hele gemeenschappen in monumenten, kijk maar eens naar Dokkum: Ik woon in een monument, mijn buurman woont in een monument. Gewoon goed informeren en afspraken vast laten leggen!
D.Quijote Geplaatst: 28 maart 2009 Geplaatst: 28 maart 2009 En als het Nationale Monumentendag is, moet je je huis openstellen voor bezichtiging. Komen we allemaal op de koffie, of bier natuurlijk. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Poetsdoekje Geplaatst: 28 maart 2009 Geplaatst: 28 maart 2009 En je mag niets meer veranderen aan je pand, zonder toestemming van de gemeente, daar wordt je soms niet blij van. En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
uffelte Geplaatst: 28 maart 2009 Geplaatst: 28 maart 2009 dat bedoel ik dus.Wil je het slot van de deur veranderen dan eerst een verzoek in 3 voud aan een gemeentelijke kwakkel. Na zoveel weken antwoord: het dient van messing te zijn en niet van koper! Sterkte en groet.
lock Geplaatst: 28 maart 2009 Geplaatst: 28 maart 2009 Maar dat slot wordt dan wel voor het grootste gedeelte betaald door de gemeente.... "That's another fine mess you've got me into"
Poetsdoekje Geplaatst: 28 maart 2009 Geplaatst: 28 maart 2009 Origineel bericht van: lock Maar dat slot wordt dan wel voor het grootste gedeelte betaald door de gemeente.... Dat had je gedacht, droom maar lekker verder En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
guykers Geplaatst: 28 maart 2009 Geplaatst: 28 maart 2009 Zolang ze voornemens zijn, is er nog hoop voor jouw. Persoonlijk advies, haal alles uit de kast om er onderuit te komen, Je bent niet meer baas in eigen huis en mocht je later het huis willen verkopen, levert dit problemen op. nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Psychosammie Geplaatst: 29 maart 2009 Auteur Geplaatst: 29 maart 2009 De gemeente doet voorkomen dat ik er nog blij om moet zijn ook. Mijn vriendin woonde in een andere gemeente in een monument maar kreeg bijvoorbeeld de schilder voor 50% vergoed. Maar deze gemeente heeft geen subsidiepotjes. Sterker nog, het dorp staat onder toezicht. En er zijn ook geen rijkssubsidies voor gemeentelijke monumenten. Er is dus helemaal niets waar ik ook maar een beetje vrolijk van wordt. Het enige dat mogelijk is zijn speciale hypotheken voor restauratie met een lage rente. Dat klinkt aardig maar komt er gewoon op neer dat ik het allemaal zelf mag betalen. Hier zijn de laatste woorden nog niet over gezegd. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
lemoi Geplaatst: 31 maart 2009 Geplaatst: 31 maart 2009 Als het toch moet zorg ervoor dat ze niet binnen gaan kijken anders willen ze dat ook nog monument maken en mag je helemaal niks meer. Welk dorp uit het Gooi kom je (ik kom oorspronkelijk uit Eemnes)? Beter 1 sateliet in de lucht dan 10 in de hand Philips 7072, 2000, 5400 (7005) Kathrein CAS90,UAS485 + een paar andere LNB's H126 kabel, Matrix reborn, revolution, ORF
Psychosammie Geplaatst: 31 maart 2009 Auteur Geplaatst: 31 maart 2009 Was Muiderberg. Ben recent verhuisd naar Nederhorst. Moet dus nog even mijn lokatie aanpassen :-) Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen