Gast Mimisiku Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 Gisteren de nieuwe TVV Seca 3 kaart ontvangen. Mijn nieuwe CDS Seca 3 kaart heb ik nu ruim 3 weken en deze laatste werkt nog in Preview Mode. Vandaag heb ik de nieuwe TVV kaart erbij gestoken die dus ook in Preview Mode draait. Nu merk ik op dat de Dreambox zéér traag zapt. Als ik een CDS zender bekijk en ik vraag de kaartinfo op dan ziet hij de CDS kaart met alle info: kaartnummer: xxx.xxx.xxx.xx Management : 2009-07-01 CanalDigitaal : 2009-07-01 En in het tweede slot kaartnummer: xxx.xxx.xxx.xx Ga ik nu naar een TVV zender kijken dan verschijnt na lange tijd beeld. Als ik weer de kaartinfo wil hebben gebeurt precies het tegenovergestelde: kaartnummer: xxx.xxx.xxx.xx kaartnummer: xxx.xxx.xxx.xx Management : 2009-07-01 TVVlaanderen : 2009-07-01 Frapant niet? De kaarten geven dus wél beeld, maar na lange tijd. Dreambox draait op Pli Jade2 voor Enigma1. Var staat op USB. Verder geen extra Add-On's geinstalleerd.
Littlesat Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 logisch dat hij traag draait. Bij kanalen gericht op TVV en CDS wordt eerste 2x naar 2 kaarten SECA 2 geprobeerd (dus 4 pogingen) en vervolgens komt pas SECA 3 aan de beurt. Ik zou zeggen tijd voor CCcam 2.1.0 te testen(!) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast Mimisiku Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 Dat 2x Seca 2 is me natuurlijk bekend, wat mij opviel is dat hij bij het opvragen van de kaartinfo dus maar 1 kaart aangeeft met volledige info....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen