klinkie Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 hoi allemaal, Welke cam (emu) kan je gebruiken om een verlopen ziggo kaart te activeren. ziggo heeft de kaart nu in de administratie zitten en sturen een activatie puls. alleen tot nu toe nog geen beeld op CCcam/newcs. alle hulp is welkom dat zeg ik ..............linux
wessie Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 Hoi,ik zou gewoon CCcam gebruiken,draait bij mij al een maand of vier perfect. Alle keys komen goed binnen.
seije017 Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 nou volgens mij moet je hem in een orginele box activeren. moest wel icm gbox voor ik CCcam gebruikte
Gast riddles Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 Ik ben twee weken geleden bijna een week bezig geweest om een verlopen kaart weer actief te krijgen. Heb toen 5-6 keer met de helpdesk aan de telefoon gezeten, ze hebben meerdere keren recovery gestuurd. Ontvanger van de stroom, ontvanger gereset en zelfs de kabelversterker er tussenuit gehaald. Maar zelfs in de originele Samsung ontvanger kregen ze 'm niet meer aan het werk (continu de melding E30 - Even geduld A.U.B.). Uiteindelijk hebben ze me maar beloofd een nieuwe kaart op te sturen. Het verhaal was dat ik de verkeerde kaart had (een paarse Casema kaart), maar dat lijkt me een raar verhaal aangezien deze kaart nieuwer was dan de kaart die ik normaal gebruik.
klinkie Geplaatst: 27 maart 2009 Auteur Geplaatst: 27 maart 2009 Origineel bericht van: seije017 nou volgens mij moet je hem in een orginele box activeren. moest wel icm gbox voor ik CCcam gebruikte Dat dacht ik ook. maar misschien dat iemand de activatie puls via zijn dm500 heeft binnen gekregen. en inderdaad als ie is geactiveerd blijft de kaart wel lopen op CCcam. Hier helaas geen orginele decoder,vandaar de vraag dat zeg ik ..............linux
seije017 Geplaatst: 28 maart 2009 Geplaatst: 28 maart 2009 ff met de kaart in de zak naar een elektro winkel waar ze ziggo verkopen en dan daar ff bellen met ziggo. lijkt me de kortste klap.
klinkie Geplaatst: 28 maart 2009 Auteur Geplaatst: 28 maart 2009 inderdaad 2 min in orginele tuner en we hebben weer beeld de puls heb ik niet meer hoeven aan te vragen dat zeg ik ..............linux
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen