fvdn Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 Hoi, Ik denk er aan om een DM8000 te kopen, maar dan wel met WiFi, een 1Tb HD en een DVD player. Ik heb voldoende gelezen over de HD en DVD, dat werkt zo te lezen prima. Maar over WiFi heb ik niets kunnen vinden. Zijn er DM8000 eigenaren die ook WiFi hebben en wellicht willen die hier even hun ervaringen met WiFi in de DM8000 aangeven. Ik heb een apple (Time Capsule) WiFi netwerk en een normaal draadloos netwerk. Is het bv. mogelijk om via WiFi een draadloze verbinding te maken tussen de DM8000 mijn iMac? Gaarne jullie ervaringen. bvb THX. Fred The sky is clear
renzie Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 ja, bij het installeren van de image wordt je op enig moment gevraagd hoe je de 8000 wilt verbinden met het netwerk. Via de ethernet kaart of via de ingebouwde WIFI. Werkt prima met een mac. renzie 3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h , Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC, Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen