Thomas2000 Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 Ik had voorheen altijd een qtek 9100, die ging kapot en ik kocht exact dezelfde. Alleen het probleem is dat de computer deze niet goed herkent. Heb de drivers (samen met active sync) al een paar keer verwijdert en opnieuw geinstalleerd. Er word wel een windows mobile based device gevonden, maar er treed een fout op bij de installatie en als ik bij apparaatbeheer kijk staat er "Stuurprogramma's van dit apparaat zijn niet geinstalleerd. Code 28". Als ik de driver opnieuw probeer te installen zegt hij "Er is een fout opgetreden bij het installeren van het apparaat. Toegang geweigerd." Dit komt uit de setupapi.log: #I054 De interfaces zijn geïnstalleerd. #-166 Apparaatinstallatiefunctie: DIF_INSTALLDEVICE. #I123 Bezig met het uitvoeren van de volledige installatie van USB\VID_0BB4&PID_0BCE\5&A7FD154&0&2. #-035 Bezig met het verwerken van sectie [usb_Rndis.ndi.Services] van Toevoegen/verwijderen-service. #E033 Fout 5: Toegang geweigerd. #E275 Fout tijdens het installeren van services. Fout 5: Toegang geweigerd. #E122 Installatie van het apparaat is mislukt. Fout 5: Toegang geweigerd. #E154 klasseinstallatieprogramma mislukt. Fout 5: Toegang geweigerd. #I060 Geselecteerd stuurprogramma is ingesteld. #I125 Bezig met het installeren van het NULL-stuurprogramma voor USB\VID_0BB4&PID_0BCE\5&A7FD154&0&2. #I121 Installatie van het apparaat USB\VID_0BB4&PID_0BCE\5&A7FD154&0&2 is voltooid. Op een andere pc werkt de qtek wel gewoon (net als de vorige). OS is xp. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
theparasol Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 Al geprobeerd om handmatig via apparaatbeheer de driver te updaten van de qtek 9100? Qtek aansluiten, apparaatbeheer kijken: geel uitroepteken en dan rechtsklik erop, driver updaten.
Thomas2000 Geplaatst: 27 maart 2009 Auteur Geplaatst: 27 maart 2009 Had ik al een aantal keren geprobeert maar dan kreeg ik steeds een fout melding. Om die melding op te zoeken sloot ik de qtek nogmaals aan, en je gelooft het nooit, hij doet het in 1 keer! Terwijl ik er al de hele week mee bezig ben geweest. De melding bij het updaten van de driver was btw: "Er is een fout opgetreden bij het installeren van het apparaat. Toegang geweigerd." Maar nu doet hij het iig weer! Bedankt! Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen