patyv Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 nee, kaal uit de doos doet ie niet veel. koop er zoiets bij als eerder genoemd en je kunt heel veel spelen. succes db 7020s Gemini 4.3/ echostar 890DB-2ci/ premiumX 7100 PGU
Gerard 76 Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 Origineel bericht van: JohnO Er moet dus een hele zooi bijgekocht worden om het te kunnen gebruiken. Wat hier ligt is net zo legaal als cardsharing Snappie? Volgens mij zit er idd geen spel bij het apparaat. Die moet je er los bijkopen. Wat je via internet kunt,weet ik niet goed, maar als je online wil gamen zul je toch ook zelf het spel moeten hebben.
Gerard 76 Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 Dat eerdergenoemde kost zo'n 40 euro. Goedkoper dan de meeste DS spellen. Ik weet zo gauw niet waar ze dat ding heeft liggen maar ik wil wel es voor je kijken wat het allemaal inhoudt. Ik hou me er niet zoveel mee bezig,zij meer als ik.
JohnO Geplaatst: 27 maart 2009 Auteur Geplaatst: 27 maart 2009 Ah ok Ik dacht dat de knop download ds game mij opties gaf om een wifi verbinding op te zetten. Illigaal, ojee!! Doen we niet aan. Overigens heb ik ergens gelezen dat er backup adapters zijn die je games weer tot leven wekken na een backup.... Ik ga morgen maar eens op zoek naar een spelletje. Ik heb er namelijk niets van spelletjes of zo bij gekregen Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
JohnO Geplaatst: 27 maart 2009 Auteur Geplaatst: 27 maart 2009 Prima gerard 76, ik wacht in spanning af. Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
likus Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 Ha, effe op weg helpen dan... In principe heb je er spelletjescartridges bij nodig; die koop je gewoon in de winkel natuurlijk. Wanneer je een huisgenoot hebt die al een DS met spel heeft, is het soms mogelijk om met "download-play" toch met tweeen een spel te spelen. De draadloze verbinding is dus in principe om andere DS-sen te vinden binnen een paar meter omtrek. Als je het apparaat op je draadloze netwerk aan wilt sluiten (om zo via het net met anderen te spelen) moet je er rekening mee houden dat je niet te veel codering op je netwerkbeveiliging hebt. WEP kan ie nog wel aan, geloof ik... Verder zijn er inderdaad flashkaarten te koop, om met een micro-SD-kaartje "homebrew"-software te spelen. Eigenlijk speelt 99% van de bezitters van gewoon gedownloade spellen, maar dat mag natuurlijk helemaal niet. Voor als je d'r dus homebrew mee wilt spelen, dan is een M3-real-kaartje een prima keus. De plek om de spellen dan te vinden, daar is dan google weer goed voor. Veel plezier... DB800 op OpenPLi 2.1 en DB8000 op OpenPLi 4.0 met DVB-S2 en DVB-TQnap NAS TS-210 Canal Digitaal & DigitenneWavefrontier T55 / Triax 88met Satconn 1/10 / 2x Spaun 411
likus Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 Kies nou niet voor die R4, da's allemaal gekloonde ellende. De mensen die er eentje hebben gekocht (een tijd geleden waren er natuurlijk nog wel originele, en goede kaarten) krijgen al een jaar geen software-updates meer. Niet doen dus! Er is genoeg keuze op deze markt. Google eens op ndss als je meer informatie wilt. DB800 op OpenPLi 2.1 en DB8000 op OpenPLi 4.0 met DVB-S2 en DVB-TQnap NAS TS-210 Canal Digitaal & DigitenneWavefrontier T55 / Triax 88met Satconn 1/10 / 2x Spaun 411
JohnO Geplaatst: 27 maart 2009 Auteur Geplaatst: 27 maart 2009 Kijk daar hebben we iets aan. het ding doet dus niets zonder game card. LIKUS bedankt, net als Gerard 76 mensen met kennis van zaken. Ik heb de link aangeklikt en kom op hele nieuwe werelden. Ik ga eerst maar eens lezen. Er schijnen al weer vele systemen te zijn om backups te bewaren R4D DSTT M3 en weet ik al wat niet nog meer Dank allen voor de uitleg Hopelijk heeft het buurmeisje van 4 haar nintendo aanstaan....kan ik slipstreamen.... Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
theparasol Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 Origineel bericht van: JohnO net als Gerard 76 mensen met kennis van zaken. Had hij ook maar zoveel verstand van de sat4all huisregels...
JohnO Geplaatst: 27 maart 2009 Auteur Geplaatst: 27 maart 2009 zijn er huisregels geschonden dan? Oeps .. kan nooit mijn bedoeling geweest zijn. Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
likus Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 Origineel bericht van: JohnO zijn er huisregels geschonden dan? De marktplaats-link was niet echt geslaagd; da mag nie... En zoiets kun je gewoon bij een gerespecteerde webshop kopen, dat hoeft dus echt niet bij een "wazige" handelaar. De kaarten zelf zijn niet illegaal, dus. DB800 op OpenPLi 2.1 en DB8000 op OpenPLi 4.0 met DVB-S2 en DVB-TQnap NAS TS-210 Canal Digitaal & DigitenneWavefrontier T55 / Triax 88met Satconn 1/10 / 2x Spaun 411
theparasol Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 Heb een M3Real met rumblepack, werkt goed! De kaarten mogen legaal verkocht worden omdat de DS dan een mediaspeler wordt. Daarnaast draait de DS dan homebrew zoals wolfstein en simcity. Jaja... en ondertussen maar games leechen via usenet en FTD
JohnO Geplaatst: 28 maart 2009 Auteur Geplaatst: 28 maart 2009 ik zal eens zoeken naar M3 real games hoef ik niet te zoeken. Ik speel ze niet. Het enige wat ik nog wel eens leuk vind is unreal Tournament tegenwoordig alweer nr 3 ( ik ben een oude doos) van de oude doos bedoel ik Ik had de Nintendo DS lite braintrainer nodig vanwege een beginnende dementie ( amnestisch dementieel syndroom). soort Alzheimer. Kan ook van de whiskey zijn. Soort Korsakow Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
JohnO Geplaatst: 28 maart 2009 Auteur Geplaatst: 28 maart 2009 Zoals ik kan lezen denk ik inderdaad dat de M3real de goede keuze is. Ik zal in mijn woonomgeving eens kijken of het ding live te bewonderen is. Anders via een webshop. Voor tips hou ik mij via PM aanbevolen. tnx all Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
kees kas Geplaatst: 28 maart 2009 Geplaatst: 28 maart 2009 mijn zoon roept als hij zo een vraag krijgt altijd "dat moet je aan big dennis vragen" wilde je deze link niet onthouden link
Aanbevolen berichten