paqbro Geplaatst: 1 april 2009 Geplaatst: 1 april 2009 In de 2e lezer werkt alleen een firecrypt kaartje. Mediaguard gaat niet werken, heb zelf ooit een kaart op maat geknipt. Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
hen63 Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 De nieuwe smartcard doet het goed op mijn humax hdci2000 met de officiele cam van canaaldigitaal,dus ik heb geen klachten tot nu aan toe.
beukjes Geplaatst: 3 april 2009 Geplaatst: 3 april 2009 Heb gisteren de nieuwe Aston Seca Dual 1.07 nieuwste versie 2.19 ci module ontvangen. Deze gelijk in mijn Icord geplaatst en een heel mooi stabiel beeld zonder onderbrekingen. Deze Aston cam werkt dus goed icm. de Icord. Groet Beukjes Humax Icord 320 GB, triax 78 cm astra & hotbird Diablo & t-rex T90 , DB8000, veel geduld
pollebru Geplaatst: 4 april 2009 Geplaatst: 4 april 2009 - Alles werkt tot op heden met de originele CD/TvV module. - Heb ik in het verleden hier ergens iets gemist, met mijn matrix reborn z-cas werkt de TvV kaart niet meer. Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A
topcat Geplaatst: 10 april 2009 Geplaatst: 10 april 2009 bij mijn cobinatie humax icord en powercam geen problemen werkt perfect
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen