Gast wortellica Geplaatst: 28 maart 2009 Delen Geplaatst: 28 maart 2009 Iemand enig idee wat ik het beste kan doen, heb tegen een kunsstof paaltje gezeten er zitten nu zwarte streepjes op. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast t-sec Geplaatst: 28 maart 2009 Delen Geplaatst: 28 maart 2009 Probeer de zwarte streepjes met diesel of terpentine zachtjes weg te poetsen. Als de krassen niet tot op het bot zijn, dan kun je ze misschien weg poetsen met Commandant No.4 en een polijstmachine. Succes. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johan45 Geplaatst: 28 maart 2009 Delen Geplaatst: 28 maart 2009 Kijk uit met je polijst machine. Voordat je het weet ben je door de lak heengepoetst en ben je verder van huis. Vult u rustig aan !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast wortellica Geplaatst: 28 maart 2009 Delen Geplaatst: 28 maart 2009 ok ga dit eens proberen bedankt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gigantaandemuur Geplaatst: 28 maart 2009 Delen Geplaatst: 28 maart 2009 groene commandant en de hand meer heb je niet nodig. "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sjattuh Geplaatst: 28 maart 2009 Delen Geplaatst: 28 maart 2009 ik ben door de lak heen gesleuteld door een of andere ******** Iemand een tip? Ik ben bang dat ik er een sticker overheen moet plakken of anders laten spuiten... auto is nog geen 6 maanden oud. :'( Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lambik61 Geplaatst: 28 maart 2009 Delen Geplaatst: 28 maart 2009 Als je het ondanks de nuttige tips niet aandurft, ga dan naar een autopoetsbedrijf en laat het klusje daar klaren. Ik heb eens een auto met doffe metallic lak laten polijsten. je weet niet wat je ziet! CU Lambik VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Agent Mike Geplaatst: 28 maart 2009 Delen Geplaatst: 28 maart 2009 is het metallic lak? want dan mag je geen commedant gebruiken. (is mij verteld) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast wortellica Geplaatst: 29 maart 2009 Delen Geplaatst: 29 maart 2009 ja het is metallica lak ( ik denk dat ik maar eens naar de spuiter rij voordat het fout gaat ) Origineel bericht van: Agent Mike is het metallic lak? want dan mag je geen commedant gebruiken. (is mij verteld) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PaulCl Geplaatst: 29 maart 2009 Delen Geplaatst: 29 maart 2009 Volgens de producent ook geschikt voor metallic lak. Bij mij heeft het uitstekend gewerkt. Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lambik61 Geplaatst: 29 maart 2009 Delen Geplaatst: 29 maart 2009 Een spuiter wil graag de beschadiging spuiten hoor. Tip: als je met je nagel over de kras gaat en je nagel blijft niet in de kras hangen dan is de kras met polijsten te verwijderen. CU Lambik VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jan Ambers Geplaatst: 30 maart 2009 Delen Geplaatst: 30 maart 2009 Ik heb met mijn T4 Caravelle eens meegemaakt dat een kat op de motorkap wilde... En desondanks haar klauwen geraakte ze niet boven... Resultaat, enkele diepe krassen... Ik heb Comandant-4 gebruikt en de krassen zijn weg, maar de glans is ook weg! De laklaag is Tornadorot, met als laatste laag een laag verharder/vernis... Dus zoals bij een metalic laag. Hoe krijg ik er terug glans in op die plaats? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rekordc Geplaatst: 30 maart 2009 Delen Geplaatst: 30 maart 2009 Laat het assortiment van Meguiars er eens oplos zou ik zeggen. Niet goedkoop maar het schijnt wel een van de beste te zijn. Rekordc Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast wortellica Geplaatst: 30 maart 2009 Delen Geplaatst: 30 maart 2009 Ik heb ook een t4 dus ik wacht maar even met poetsen. Origineel bericht van: Jan Ambers Ik heb met mijn T4 Caravelle eens meegemaakt dat een kat op de motorkap wilde... En desondanks haar klauwen geraakte ze niet boven... Resultaat, enkele diepe krassen... Ik heb Comandant-4 gebruikt en de krassen zijn weg, maar de glans is ook weg! De laklaag is Tornadorot, met als laatste laag een laag verharder/vernis... Dus zoals bij een metalic laag. Hoe krijg ik er terug glans in op die plaats? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen