jantje112 Geplaatst: 4 april 2009 Auteur Geplaatst: 4 april 2009 Heb er nogmaals een andere image opgezet, die wat ouder is. Om uit te sluiten dat het daar aan ligt. Ook hier bij hetzelfde punt kom ik niet verder. Dus iemand met zo'n IR boardje mag me contacten ! @ metropar, pm verstuurd
jantje112 Geplaatst: 5 april 2009 Auteur Geplaatst: 5 april 2009 Origineel bericht van: metropar Origineel bericht van: jantje112 Ok, Ik sta open voor een goede suggestie. De remote geeft IR signalen af en is werkend. Bij de TV SYSTEM WIZARD kom ik niet verder. Simpelweg niets werkt. Vergeet ik nog iets? Iemand suggesties? ook niet met de op down toetsen? als de a.b. oke is zou het in de i.r. ontvang led kunnen zitten zie bijlage in (in gele rechthoek} deze zitten op de print van de display verlichting gr metropar Iemand enig idee onder welke "term" ik dit onderdeeltje kan vinden bij ***geen-reclame*** of iets dergelijks? Ik kan voor de test er natuurlijk even een ander in solderen.
jantje112 Geplaatst: 13 april 2009 Auteur Geplaatst: 13 april 2009 Iemand nog een suggestie welk partnummer ik kan gebruiken voor een replacement?
metropar Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 zie pm gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
jantje112 Geplaatst: 22 mei 2009 Auteur Geplaatst: 22 mei 2009 Origineel bericht van: metropar Origineel bericht van: jantje112 Ok, Ik sta open voor een goede suggestie. De remote geeft IR signalen af en is werkend. Bij de TV SYSTEM WIZARD kom ik niet verder. Simpelweg niets werkt. Vergeet ik nog iets? Iemand suggesties? ook niet met de op down toetsen? als de a.b. oke is zou het in de i.r. ontvang led kunnen zitten zie bijlage in (in gele rechthoek} deze zitten op de print van de display verlichting gr metropar Metropar, Overigens bedankt voor je hulp. Kan ik voor de test een ir ontvangst led kunnen aansluiten rechtstreeks op de print? Ofterwel de 2 linker pinnen.
Gast BRUUT-DREAM Geplaatst: 22 mei 2009 Geplaatst: 22 mei 2009 Als je bijv op de Ok Toets druk... welke knop zie je dan verlicht op de AB ?? ( Dream of TV ) Zijn de batterijen nog wel OK in de AB ?
jantje112 Geplaatst: 22 mei 2009 Auteur Geplaatst: 22 mei 2009 Ik heb de remote getest door de toetsen te proberen terwijl ik hem filmde op een camera. Je ziet dan het IR ledje oplichten door de filtering in de camera.
metropar Geplaatst: 23 mei 2009 Geplaatst: 23 mei 2009 hang er nu gewoon even een ander frontje aan om te testen en ben voor 90% zeker dat hij dan wel zal werken en je kan er niet zomaar elke ir led aanhangen om te testen gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
jantje112 Geplaatst: 23 mei 2009 Auteur Geplaatst: 23 mei 2009 Hoi Metropar, Ik heb je gisteren nog een PM gestuurd of je aanbod nog geldt. Heb je deze nog ontvangen?
metropar Geplaatst: 23 mei 2009 Geplaatst: 23 mei 2009 helaas geen pm ontvangen maar mijn aanbod geld nog geen enkel probleem gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
jantje112 Geplaatst: 6 juli 2009 Auteur Geplaatst: 6 juli 2009 Om het topic nog even af te sluiten, met de dreambox bleek uiteindelijk niets mis te zijn na een test bij Metropar. Uiteindelijk bleek dat de remote wel signaal gaf, maar niet het juiste..... Zo zie je maar, niet te snel dingen uitsluiten. De dreambox draait nu als een zonnetje naast een DM800 en een 5620.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen