Ga naar inhoud


kan ik nog werken met een goldkart


Gast

Aanbevolen berichten

Ik probeer een goldkaart werkend te krijgen in mijn gepatchte HSS-1000IR dit krijg ik niet werkend zelfs niet met mijn aston cam V1,5. Moet dit kunnen of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mijn 1000 ir werkt met een aston cam en een g*ld kaart met de s*c* s*tk**s files, maar ik denk dat je beter de originele firmware gebruikt,en niet de gepatchte versie, om met een aston of andere cam, te kijken.En ik kon niet alle s*c* kanalen zien, maar ligt dit nu aan de gepatchte firmware ?

Of de k*ys ? In ieder geval, later probeer ik nog eens met de originele firmware, maar ik heb niet veel tijd ,want zondag moet ik dringendddddd naar Breda.

Adios

Link naar reactie
Delen op andere sites

met de eerste patch werkt de aston cam prima maar met de laatste is het hopeloos geeft op aston cam alleen de irdetho kanalen door vraag me niet hoe dat kan want de aston cam is seca ben er zelf al weken mee bezig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Het is toch veel gemakkelijker als je hem patched en een funkaart met 5in1 files er in doet.

Tenzij je je goldkaart au wilt hebben.

Alleen werkt het niet goed met elkaar , hij weet op dan moment niet waar hij de s*c* keys weg moet halen. Bij mij bleef hij steeds hangen en pakte hij inderdaad alleen de irdeto kanalen

succes Marc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...