jacksparrow Geplaatst: 1 april 2009 Geplaatst: 1 april 2009 Je hebt een aantal zeer terechte punten jegens Canal Digitaal. Echter ben ik het wat betreft het punt van het enkel ondersteunen van door CDS gecertificeerde ontvangers niet met je eens. Ik vind het logisch dat men een aantal ontvangers uitselecteerd waarvan men een optimale werking garandeerd (ok ook hier gaat af en toe wat mis, maarja het blijft techniek he). Ik vind persoonlijk dat CDS een aardig beleid hieromtrent volgt aangezien bijvoorbeeld Sky UK het je het haast onmogelijk maakt een andere ontvanger dan degene welke zij verstrekken te gebruiken (mijn dm800 werkt overigens prima ) Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60
cookie monster Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 Origineel bericht van: Rekordc Tja je kunt ook zelf een stichting/ bedrijf opzetten en dan de concurrent worden van CD. Rekordc Vwala , da's het enige juiste C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Moderator wiz Geplaatst: 2 april 2009 Moderator Geplaatst: 2 april 2009 Origineel bericht van: Elwin Misschien je abonnement opzeggen en je smartcard houden? Dan heb je gratis Nederland 1+2+3. BVN en de regionalen zijn gewoon FTA te ontvangen. Ook heb je dan nog steeds alle buitenlandse zenders zoals ARD, WDR en (als je Astra2 ontvangt) de BBC. Mis je wel de commerciële zenders... Nou missen. Ik ga het in ieder geval ervaren. Vanmiddag maar een brief inclusief een formulier aangetekend verstuurd naar CD. Ik heb 2 lnbtjes, 1tje op astra1 en eentje op astra2. Die voor astra3 zou ik er een dezer dagen op gaan zetten om eens te kijken tijdens de gratis periode of ik mijn basis abonnement met een HD abonnement zou willen uitbreiden. Maar eens kijken of over die glaskabel die er aan komt hier ook hd te kijken is en hoe dat allemaal in zijn werk gaat. De tussenliggende periode ga ik ervaren "hoe erg het is" om geen commerciele nederlandse zenders te kunnen kijken. groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Elwin Geplaatst: 3 april 2009 Geplaatst: 3 april 2009 De beste programma's komen nog altijd van de Publieke Omroep, maar da's mijn mening. RTL4 heeft de laatste tijd wel een steengoede programmering, dus ik zou alleen RTL4 missen van de commerciële zenders. Zenders als Net5, Veronica en RTL8 heb ik nooit op staan. Dus of je iets mist aan de Nederlandse commerciële zenders...
mifi Geplaatst: 4 april 2009 Geplaatst: 4 april 2009 Origineel bericht van: Elwin Dus of je iets mist aan de Nederlandse commerciële zenders... Mee eens dat RTL4, RTL5, SBS, Veronica wel kunnen worden gemist. Met RTL7 begin ik al te twijfelen, vooral overdag. Maar Discovery en National Geographic zou ik echt wel missen. Wat zou het fijn zijn als iedereen zelf een pakket zou kunnen samenstellen en dat er een prijs per zender zou zijn. m ---- Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!
Elwin Geplaatst: 4 april 2009 Geplaatst: 4 april 2009 Ja, dat zou helemaal goed zijn. Een pakket met keuze uit 10 zenders, een pakket met keuze uit 20 zenders, een pakket met keuze uit 30 zenders, en een totaalpakket. In deze pakketten zitten dan de tien Nederlandse zenders inbegrepen. Zou wel een prima oplossing zijn, zo heeft iedereen zijn eigen zenderpakketkeuze.
Gast pinq Geplaatst: 5 april 2009 Geplaatst: 5 april 2009 Allemaal niet handig, niet flexibel genoeg. Gewoon de complete lijst en aanvinken welke je wil zien. Per direct aan te passen, dus ook real time doorberekening en natuurlijk daarbij geen gezeur over activatiekosten.
Rekordc Geplaatst: 6 april 2009 Geplaatst: 6 april 2009 Origineel bericht van: pinq Allemaal niet handig, niet flexibel genoeg. Gewoon de complete lijst en aanvinken welke je wil zien. Per direct aan te passen, dus ook real time doorberekening en natuurlijk daarbij geen gezeur over activatiekosten. Stel een zender kost dan 1 euro. Een beetje handige jongen maakt dan een script die alleen de zender die je kijkt of opneemt aanvinkt. Je kunt dan dus voor 1 euro alle zenders zien..... Rekordc Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi
Gast pinq Geplaatst: 6 april 2009 Geplaatst: 6 april 2009 Origineel bericht van: Rekordc Origineel bericht van: pinq Allemaal niet handig, niet flexibel genoeg. Gewoon de complete lijst en aanvinken welke je wil zien. Per direct aan te passen, dus ook real time doorberekening en natuurlijk daarbij geen gezeur over activatiekosten. Stel een zender kost dan 1 euro. Een beetje handige jongen maakt dan een script die alleen de zender die je kijkt of opneemt aanvinkt. Je kunt dan dus voor 1 euro alle zenders zien..... Rekordc Ja, soort pay-per view krijg je dan. Waarom niet. Maar goed, als ze die wisseltermijn een week of zelfs een maand maken zijn we er ook wel denk ik.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen