Ga naar inhoud

[DSR7121] Werking teletekst+werking afstandbediening

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan iemand mij vertellen hoe je uit de teletekst mode komt? Als ik "exit" gebruik kan ik daarna niet meer zappen of in het menu komen. Moet hem dan eerst standby zetten. Ook heb ik het probleem dat na bepaalde tijd de DSR7121 niet meer van kanaal veranderd kan worden via afstandsbediening. Zet ik de TV uit als afstandsbediening van DSR7121 niet meer reageert dan reageert hij daarna wel. Eerst in combinatie met een Pioneer TV. Leverancier heeft nu een Philips geplaatst maar het probleem blijft hetzelfde. Philips gebeld: Probleem is daar bekend en er wordt aan oplossing gewerkt. Maar duurt nu al 3 maanden. Iemand hiermee bekend? Kan nergens iets over deze klacht vinden.

Geplaatst:

Er zitten nog immens veel fouten in de software en dat is ook de reden waarom dat toestel hier gewoon terug in zijn doos staat en ik mij een ander merk heb aangeschaft.

Valt het je niet op dat als je op je TV wegzapt en daarna terug naar de externe bron voor je sat. receiver schakelt, je de receiver een aantal seconden niet kunt bedienen, tot vanzelf de info balk in beeld komt? Pas dan kan je het onding weer bedienen... Was bij mij toch het geval. Hetzelfde met terug uit TXT modus komen.

Soms valt die inderdaad helemáál niet meer te bedienen.... Stroom onderbreken is dan de oplossing.

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Beetje nadeel van Philips (Product Hopeloos Ieder Lampje Is Practisch Stuk).

Heb nog geen luxe aparaat van Philips gezien wat goed werkte. TV's metr brakke voeding, Audio idem dito. HD recorder die om de 3 maanden naar de reparateur kon (defecte laser). En als er firmware inzit kun je het helemaal schudden. Vastlopers, half af. Regelrechte ramp..

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen