Ga naar inhoud


[TF7700PVR] Kan opnames niet meer via FTP verwijderen


Jürgen

Aanbevolen berichten

Tot voor kort verwijderde ik regelmatig mijn opnames via FTP.

Vandaag wilde ik weer een aantal opnames verwijderen maar dit lukte niet met zowel FileZilla 3.2.3.1 als met Total Commander 7.0.

TC geeft de foutmelding 'Kan bestand niet wissen'.

FileZilla geeft geen foutmelding.

 

Nu weet ik niet of ik de files ook al eens succesvol met de laatste nieuwe FW heb verwijderd of dat dit nog met de vorige FW lukte.

Ik kan dus nu ook niet beoordelen of het misschien aan de nieuwe FW zou kunnen liggen.

 

Iemand een idee wat de reden hiervoor kan zijn?

 

Overigens gaat het verwijderen via het TF Menu uiteraard wel goed.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hier geen enkel probleem met Total Commander 7. Wellicht helpt een herstart van de Topfield. Ik wis de gekeken programma's altijd via FTP, gaat sneller dan de nogal ongehoorzame afstandsbediening. Het komt dan wel eens voor dat een reeks bestanden niet verwijderd kan worden. Een herstart is dan de oplossing.

 

Succes,

 

Marcel

DM8000HD OpenPli v2.1

 

TF5000PVR FW: 08-08-07 / Aston Dual 1.07

Taps: Silverline 0.4 / TF5000 Display v1.40a / RecCopy 4.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd idd. Heb je al geprobeerd om mp3 of avi bestanden heen en weer te schuiven? Gaat dat dan wel?

 

Mijn 7700 is onafgebroken met het netwerk verbonden. Wellicht is dat de reden dat hij dit probleem niet heeft?

 

Probeer eens een bestand met de TF weer te geven terwijl je een andere delete, dan weet je zeker dat het bestand niet in gebruik is.

 

Zo maar wat suggesties.

 

Succes,

Marcel

DM8000HD OpenPli v2.1

 

TF5000PVR FW: 08-08-07 / Aston Dual 1.07

Taps: Silverline 0.4 / TF5000 Display v1.40a / RecCopy 4.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ook daarmee lukt het verwijderen niet.

Zowel met Total Commander 7.04a als met Filezilla lukt het niet meer met FTP.

Het heeft tot voor kort nog perfect gefunctioneerd.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Nog maar weer even terug te komen op het niet kunnen verwijderen van opnames maar ook b.v. MP3 files via FTP.

Als ik met FileZilla 3.2.5 een reeks opnames wil verwijderen dan zie ik links boven de meldingen dat de files niet verwijderd kunnen worden met als reden: No such file or directory (zie bijlage).

Misschien intussen iemand die weet wat hier de oorzaak van zou kunnen zijn?

 

Met de Topfield Web Browser lukt het verwijderen overigens wel maar dan moet ik de opnames wel een voor een verwijderen.

post-21534-1318260332,8871_thumb.jpg

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satbird2002

met ws_ftp pro geen probleem. verwijderen en toevoegen gaat goed.

zelf heb ik een ander probleem,met IE8 krijg ik geen bestanden terug op de TF confused

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Zoals al in mijn laatste bericht van 26 juni vermeldt had ik en ook nu nog hetzelfde probleem met het verwijderen van files via FileZilla.

De reden waarom ik dit onderwerp opnieuw aanhaal is het feit dat ik vandaag mijn interne HDD heb geformatteerd in de hoop dat ik nu wel de opnames kan verwijderen.

Helaas is dit nog steeds niet het geval.

Het gaat wel via IE8 maar niet via een FTP programma.

Volgens FileZilla zijn de files van de opnames geen map of bestand!!!

Heeft inmiddels iemand een idee wat hiervan de oorzaak kan zijn?

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het verwijderen van bestanden werkt bij mij zo goed als probleemloos met TotalCommander. Helaas komt het regelmatig voor dat de ontvanger spontaan herstart na een benadering via het ftp programma. Een oplossing voor dit probleem is welkom.

 

In de ontvanger staat de DHCP aan.

 

De settings van TotalCommander staan in het screenshot. Username en een deel van de Hostnaam heb ik onleesbaar gemaakt.

 

Hopelijk kun je er iets mee.

 

tf7700.jpg

DM8000HD OpenPli v2.1

 

TF5000PVR FW: 08-08-07 / Aston Dual 1.07

Taps: Silverline 0.4 / TF5000 Display v1.40a / RecCopy 4.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn bericht van 26 juni had ik ook al vermeldt dat ik hetzelfde probleem ook met TotalCommander ondervindt.

Dus ik denk niet dat het aan welk FTP programma ligt maar aan de TF, maar ook dat is maar een opmerking in het wilde weg.

 

Het probleem ligt dus aan het feit dat FileZilla bij het verwijderen de geselecteerde files niet als file herkend, zie onderstaande regels.

 

Commando: DELE As the world turns.001

Antwoord: 550 Could not delete /ATA00/DataTsFiles/As the world turns.001: No such file or directory

Commando: DELE As the world turns.add

Antwoord: 550 Could not delete /ATA00/DataTsFiles/As the world turns.add: No such file or directory

Commando: DELE As the world turns.idx

Antwoord: 550 Could not delete /ATA00/DataTsFiles/As the world turns.idx: No such file or directory

Commando: DELE As the world turns.ifo

Antwoord: 550 Could not delete /ATA00/DataTsFiles/As the world turns.ifo: No such file or directory

Commando: DELE As the world turns.rec

Antwoord: 550 Could not delete /ATA00/DataTsFiles/As the world turns.rec: No such file or directory

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb met de TF6000PVRE een soortgelijk probleem gehad.

 

Bij mij hielp het om een opname via de webinterface te hernoemen naar bijvoorbeeld test, zonder extensie eraan.

 

Daarna was de opname wel te kopieren en ook weer te wissen.

 

De Topfield lijkt soms tekens in bestandsnamen te gebruiken waar windows programma's niet mee overweg kunnen.

Misschien dat dit net zo gaat bij de TF7700PVR.

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit schijnt inderdaad het probleem te zijn want toen ik via IE8 één van de 5 files van een opname had renamed kon ik deze file via FileZilla verwijderen.

Ik schiet er alleen niet zoveel mee op want als ik eerst moet renamen kan ik de file (5 bestanden) gelijk in IE8 verwijderen.

Het verbaasd me alleen welke vreemde tekens er dan in de filenaam moeten staan (zie onderstaande kopie van de 1e filenaam van een opname.

 

"As the world turns-2.001"

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...