Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ben als eigenaar van een Topfield HSCI 7700 op zoek naar een HD ontvanger die nu eens wel de BBC sub-kanalen op kan nemen want met de Topfield lukt dat nog steeds niet. Voorkeur gaat uit naar een HD ontvanger met externe HDD of met een goede netwerk aansluiting zodat opnames makkelijk van het apparaat te halen zijn. Ik zet namelijk mijn meeste opnames, als ik ze wil bewaren, om naar TS formaat en zet ze op de media speler.

Geplaatst:

Als je met de Homecast HS8100 een scan doet, dan komen alle subkanalen gewoon los in de lijst. Ze worden als gewone zenders gezien. Namen zijn geloof ik iets in de geest van DEV-stream-1 t/m DEV-stream-8. Die kun je gewoon opnemen dus.

Geloof dat het zo was tenminste. Is al lang geleden dat ik het probeerde en ik heb nu geen ontvangst op Astra2 om het te controleren.

Geplaatst:

Waarom zou je ITV-HD niet kunnen opnemen?

Wat ik zie kan ik via de PVR functie vast leggen.

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

Geplaatst:

Maar heb je het ooit geprobeerd ??

Ik ben namelijk al een aantal mensen tegengekomen die beweerden dat HUN ontvanger het kon maar als puntje bij paaltje komt gaat het niet. Waarbij ik jou uiteraard ten goede wil houden.

De TF 7700 kan het niet omdat deze de BBC subkanalen en ITV HD ziet als data kanaal (heb ik me laten vertellen).

Geplaatst:

Volgens mij heb ik daar al een film opgenomen.

Weet het niet zeker meer.

Ga vanavond even testen.

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

Geplaatst:

Van de HS8100 weet ik zeker dat hij ITV-HD kan vertonen, maar niet kan opnemen.

Geplaatst:

Dank je. Al weer een kandidaat minder.

Wil met name the MotoGP opnemen van BBC,

heb nog tot 12 april de tijd een andere

ontvanger aan te schaffen en aan de praat

te krijgen.

motogp-qatar-jorge-lorenzo-pole-631.jpg

Geplaatst:
Origineel bericht van: MacGuinness
Volgens mij heb ik daar al een film opgenomen.
Weet het niet zeker meer.
Ga vanavond even testen.

Zoals ik al dacht; ITV-HD en BBCi gewoon opnemen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen