Ga naar inhoud


Tijd instellen IPbox 9000


naze1975

Aanbevolen berichten

Als ik via de afstandbediening de tijd instellingen wil goed zetten op de zomertijd, krijg ik de melding 'not allowed to modify with any recording, reserved or checking localtime' als ik het menu 'lokale tijd setting' in wil gaan.

Moet ik echt de reserveringen eruit halen of is er een andere manier om de tijd goed te zetten?

 

Alvast bedankt

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Tuurlijk is er een oplossing.

Start de pceditor, haal je database op, druk op receiver settings, menu optie time, zet daar daylight savings op on en upload die database naar je ipbox.

 

Dan rebooten en klaar.

 

groet,

 

Wiz

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedank voor de snelle reactie maar ik heb dit nu geprobeert, maar ik kan in de time settings wel de veranderingen ingeven, downloaden naar de stb, en een reboot doen, maar als ik dan opnieuw de gegevens uit de relook haal dan blijven de oude gegevens er in terug komen, bij parental controle blijven de wijzigingen wel staan.

 

btw. ik heb de NLB9047

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

He da's jammer. Ik had gelukkig niets in de planner staan dus kon zo de tijd aanpassen.

 

Jammer genoeg moppert nu de webinterface dat er een verschil zit tussen mijn pc en mijn ipbox qua tijd of tijdzone.

 

Dan denk ik dat er niets anders op zit dan je planner leeg te maken en dan de tijd aanpassen.

 

groet,

 

Wiz

 

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit al eerder geprobeerd te wijzigen (de tijd klopte toen niet), maar dat is mij niet gelukt. Ik moest inderdaad de reserveringen verwijderen en daarna kon je pas de tijd aanpassen.

 

Overigens het invoeren van de reserveringen via de webinterface werkt dus ook niet (goed).

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inderdaad mijn reserveringen verwijderd, en kon toen de tijd aanpassen via de ipbox, het lukte nog steeds niet via de PCeditor om het aan te passen, en inderdaad de reserveringen er in te krijgen met de webif werkt ook (helemaal) niet goed. ieder bedankt voor de reactie's

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

het is geen windows hoor... Rebooten helpt geen bal.

 

groet,

 

Wiz

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: Dessie

Overigens het invoeren van de reserveringen via de webinterface werkt dus ook niet (goed).


Ik heb de ip box op GMT+2 gezet, en daarna gereboot. Nu moppert de webinterface niet meer dat er verschil zit tussen werkstation en ip box.
Dus niet de zomertijd aanzetten, maar de tijdzone op gmt+2 zetten en rebooten.

groet,

Wiz

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...