djpetit Geplaatst: 29 maart 2009 Geplaatst: 29 maart 2009 Jammer, ben mijn status kwijt. Ik had namelijk hiervoor een leuke vorige status verzonnen door een van de moderators, namelijk volwaardig lidje. Maar ben deze kwijt zag ik zoeven. Mag me nu tot de club van Sat4all regular voegen. Ben benieuwd wat de moderators nu weer verzinnen. En op naar de volgende status ! mvgr, djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
station_hendrik Geplaatst: 29 maart 2009 Geplaatst: 29 maart 2009 ach wat is er nou belangrijk aan status.... Dat gezeik over status... moest het ff kwijt --> Windows logica: Afsluiten onder Start
Poetsdoekje Geplaatst: 29 maart 2009 Geplaatst: 29 maart 2009 Citaat: Sat4all regular Bedoel je Sat4all regular lidje? En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
pukje Geplaatst: 29 maart 2009 Geplaatst: 29 maart 2009 Origineel bericht van: Poetsdoekje Citaat: Sat4all regular Bedoel je Sat4all regular lidje? lidje of litje
Gast hummiesat Geplaatst: 29 maart 2009 Geplaatst: 29 maart 2009 Ach, als het kwijtraken van een status zo'n probleem is kun je ook niet (meer) posten.
theparasol Geplaatst: 29 maart 2009 Geplaatst: 29 maart 2009 Ben je tegenwoordig met 143 postings al een regular?
satvet Geplaatst: 30 maart 2009 Geplaatst: 30 maart 2009 Origineel bericht van: djpetit Jammer, ben mijn status kwijt. djpetit Dat zie je verkeerd, je hebt een nieuwe status door je promotie. Of blijft http://www.fotolog.com/djpetit liever altijd zoiets als Junior member, Cover Leecher of New member. Valt trouwens wel op dat je overal maar lage postings haalt.
djpetit Geplaatst: 30 maart 2009 Auteur Geplaatst: 30 maart 2009 Origineel bericht van: satvet Origineel bericht van: djpetit Jammer, ben mijn status kwijt. djpetit Dat zie je verkeerd, je hebt een nieuwe status door je promotie. Of blijft http://www.fotolog.com/djpetit liever altijd zoiets als Junior member, Cover Leecher of New member. Valt trouwens wel op dat je overal maar lage postings haalt. hoe bedoel je overal maar lage postings haalt ?? Volgens mij verwar je mij met iemand anders ? mvgr, djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
satvet Geplaatst: 31 maart 2009 Geplaatst: 31 maart 2009 Origineel bericht van: djpetit Volgens mij verwar je mij met iemand anders ? Dan zijn er kennelijk 2 djpetit's (met dezelfde schrijfstijl), Google maar 'ns, op eerste blad al 4 fora.
sat87 Geplaatst: 31 maart 2009 Geplaatst: 31 maart 2009 Op dit forum moet toch alles in het Nederlands. Dus "volwaardig lid" is volgens mij duidelijk Nederlands. "Regular" "Core Member" enz. volgens mij niet. Als we het zo strikt nemen op dit forum moeten we dan geen Nederlandse benamingen zoeken??? "Regular: Stamgast" "Core Member: Kern lid". Maakt mij verder niets uit, heb er nu weer een nummertje bij Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west
Fatfreddy Geplaatst: 31 maart 2009 Geplaatst: 31 maart 2009 Origineel bericht van: station_hendrik ach wat is er nou belangrijk aan status.... Dat gezeik over status... moest het ff kwijt Zo denk ik er ook over. Als er wat mij betreft topic's in het off topic forum van het board geflikkerd mogen worden dan is het dit soort wel. Hier heeft werkelijk niemand wat aan.
Unetwork Geplaatst: 31 maart 2009 Geplaatst: 31 maart 2009 Ik ben ook zeeer boos over de mods hier..vraag al jaren mijn status te veranderen naar Zeur-Lid"...maar ze luisteren gewoonweg niet Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Melle Geplaatst: 31 maart 2009 Geplaatst: 31 maart 2009 Hehehe, Unetwork Ex-Eikel Melle DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.
PaulCl Geplaatst: 31 maart 2009 Geplaatst: 31 maart 2009 EreKTlid Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
Con Geplaatst: 31 maart 2009 Geplaatst: 31 maart 2009 Ik vind status best wel op een bepaalde manier boeiend. Oud-satter, laten we eerlijk zijn je hebt op een gegeven moment een band hier die je hebt opgebouwd, dat noem ik óók status. Of je nu een positieve of negatieve band hebt opgebouwd maakt op zich nog niet zoveel uit maar mensen kennen je op een gegeven ogenblik zoals je bent, dat noem ik ook status. Stel, Poetsie raakt haar status kwijt en moet opnieuw een registratie aangaan met de naam "dweil", dan herkent niemand toch meer hoe die oude goede (ouwe goeie) Poetsie was? Status, och ik "hoop" dat er mensen zijn die mij soms kunnen waarderen en er zijn nu eenmaal mensen die mij een kwal vinden. Vind ik ook een status. Mensen die mijn naam zien en doorklikken heeft ook wel wat. En het aantal berichten . . . ach ik vind heb wel wat hebben om op 4000 te zitten, hoort ook een beetje bij de status. Ik weet dat ik een beetje last heb van hoogmoedwaanzin. . . . HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen