Ga naar inhoud


Krimi & co


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Ik heb het volgende probleem: Als ik hem op krimi & co zet is het beeld ca een half uur goed dan wordt het zwart zet ik hem direkt op een andere zender en ga dan terug naar krimi & co dan is het weer een half uurtje goed en dan begnt hetzelfde gedonder weer dit geldt ook voor prem serie

Ik heb al een nieuwe zenderlijst er in gezet helpt niet terwijl het altijd goed is geweeest wie kan mne helpen.

 

Alvast bedankt

Satracer

Link naar reactie
Delen op andere sites


jooo

heb ik ook zowel op mn hyundai 1000 nieuwste patch als op de nokia 9500 allcam

heel vreemd op de gewone premieres doet alles perfect

 

gegroet kevin

 

***LET THE MADNESS BEGIN***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat er elk half uur een attack is van de provider hoor. Ik heb het even uitgeprobeerd en ik loop precies tegen hetzelfde probleem op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Istanbul,

 

Waarom sturen ze die attack alleen maar bij deze zenders en niet bij de andere van Premiereworld bijv de fimkanalen je zou toch zeggen dat daar veel meer resultaat gehaald kan worden met een attack.

 

groeten jerry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat doen ze om die gasten die commercieel kaartjes proggen voor hun klanten te treiteren.

Die hebben het zo druk dat ze geen tijd hebben om een duurtest op ieder kanaal te doen.

Je zult maar net een batch van 20 kaarten afgewerkt hebben a 10 euro per stuk en de volgende dag komen ze weer langs met de melding: werkt niet. prima actie van premiere, moesten ze meer doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...