Ga naar inhoud


Totale zenderpakket ziggo prijzig!


michaelangelo

Aanbevolen berichten

Waarom is het totale zenderpakket van Ziggo duur vergeleken met een kaart die je los kan kopen en die minimaal 2 weken meegaat. Voor zo'n kaart betaal je 30 euro en voor 60 euro heb je kijk plezier voor een hele maand. Als je normaal een abonnement afsluit bij Ziggo voor de zelfde pakketten, dan zit je al boven de 100 euro.

 

Of heb ik het mis??

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik begrijp hier geen moer van.

 

Over welke kaart heb je het?

 

Een abo bij ziggo kost 16,26 per maand. Extra pakketten kosten 3,95 per maand. Daarnaast kan je dan nog sport en filmkanalen nemen voor 14,95 per maand.

 

Tja, als je dat allemaal wil zal je inderdaad wel boven de 100 euries uitkomen.

 

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar dan ben je toch stukken goedkoper uit wanneer je een losse kaart koopt en waarbij alle zenders vrijgegeven worden voor een periode van 2 weken. Dus dan koop je 2 kaarten voor een hele maand en dan zit je op 60 euro. 100 euro of 60, dan is de keuze al snel gemaakt.

 

Snap je wat ik bedoel?

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee je hoeft je kaart helemaal niet te registreren. Je koopt het voor 30 euro's en invoeren en kijken voor 2 weken. Dacht dat ie nog langer mee zou gaan, omdat ik zoveel verhalen horen en ook via een draadje hier op het forum. Maar helaas, 2 weken en niet meer!!

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zojuist gesproken met de klantenservice van Ziggo en zij hebben bevestigd dat je idd voor het hele zender aanbod boven de 100 euro uitkomt. Zelfs Ziggo ziet het in dat je goedkoper uitbent met een prepaid kaart. Wat rampzalig voor hun. Wil je mensen werven, kom dan met een leuke en goedkopere aanbieding. Als ik voor 30 euro het hele pakket voor een maand kon krijgen, had ik het zo gedaan.

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar wie gaat er nou 60 tot 100 euries neerleggen om TV te kijken? Zelfs 30 euries is nog te veel.

 

Bovendien, ik heb 3 maanden naar alle zenders kunnen kijken. Het is gewoon bagger. Ik bedoel wat moet je met Hindi of Turkse zenders? Dat wil je voor je verdriet niet hebben.

 

Ik heb een hekel aan sport die dus zenders vallen af. En op de filmkanalen alleen maar oude films die ik al lang via download gezien heb. Hou je alleen het Kennis & Nieuws pakket over dat nog een beetje interessant is.

 

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: michaelangelo
Waarom zou je je moeten verantwoorden, immers registreer je je kaart niet.

Je zult toch de kaart moeten betalen en toegezonden krijgen, dus kunnen ze zien dat ze op een gegeven moment al veel kaarten hebben verkocht aan een bepaalde persoon met bepaald rekeningnummer. Of kun je die kaarten "overal" kopen?

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Frank67
Origineel bericht van: michaelangelo
Waarom zou je je moeten verantwoorden, immers registreer je je kaart niet.

Je zult toch de kaart moeten betalen en toegezonden krijgen, dus kunnen ze zien dat ze op een gegeven moment al veel kaarten hebben verkocht aan een bepaalde persoon met bepaald rekeningnummer. Of kun je die kaarten "overal" kopen?


Ziggo smartcards zijn gewoon los te koop bij alle radio tv zaken voor eur 29,95 en deze activeren zichzelf als hem in de ontvanger steekt. je hoeft dus helemaal geen kontakt met Ziggo te hebben. stuur je het kaartje welke in het doosje met de smartcard zit niet binnen 2 weken terug met jou persoons- en bankgegevens dan gaat het beeld na een bepaalde periode op zwart (was ooit 2 weken, maar deze periode is verlengd omdat Ziggo te veel administratieve achterstand had en het beeld bij mensen uitviel omdat het door hun ingevulde kaartje door Ziggo nog niet was verwerkt. volgens mij is dat nu idd 6-8 weken). ik heb nu een nieuw kaartje in mijn dreambox 8000 welke inmiddels al 4 weken het gehele pakket laat zien.

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: michaelangelo

Ben benieuwd of ik nog een reactie van Grotegok krijg. Ben erg benieuwd waar hij zijn kaarten koopt die 70 dagen meegaan.


Waarom denk je dat ie Grotegok heet..? laugh

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...