Sis Geplaatst: 30 maart 2009 Geplaatst: 30 maart 2009 Hallo, Ik heb een CIFS mount die staat gekoppeld als /hdd met als inhoud /hdd/movie Opnemen werkt nu perfect, maar bij Timeshift krijg ik de melding, Timeshift is niet mogelijk. Moet ik nog een folder aanmaken op /hdd? Thanks Sis ET9000: CCCam 2.3.0 - 13E, 19.2E, 23E, 28E DM800SE: CCCam 2.3.0 - 13E, 19.2E, 23E, 28E RaspberryPi OSCAM 120 r0
Tonskidutch Geplaatst: 30 maart 2009 Geplaatst: 30 maart 2009 neen maar wel een bookmark naar de opname locatie. (in enigma2) alhoewel er ook nog voor de 4.1 van gemini een plugin is PLUS patch (GP41-Record-Path-Patch.tar.gz dus correctie) - Menu/instellengen/System/Record paths... kiezen en OK drukken - "Instant record path" kiezen en OK drukken - Menu drukken - In de mappenlijst wisselen" kiezen en OK drukken - Nu door die mappen scrollen, totdat je in de map "autofs" staat - Nu het gemounte NAS of de hdd kiezen en OK drukken - map "movie" kiezen en dan de blauwe knop drukken - menu drukken - "switch to bookmarks" kiezen en OK drukken - het nieuw aangemaakte Bookmark voor je NAS OF hdd kiezen en de groene knop drukken - Nu moet er bij "Instant Record path" de Opname-map van je gemounte NAS OF hdd komen te staan. - voor de "Timer record path" en de "Timeshift path" kun je op dezelfde wijze aanpassen Chiao Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen