Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is het wat? Ik heb deze nog niet echt goed kunnen bekijken in de winkels omdat deze nog binnen moet komen.

De 7000 en de 8000 serie zijn wel heel erg flat ( ca 3 cm ) :D al wel vraag ik me af of met deze dikte en de speciale wand bevestiging van samsung platte versies de warmte wel kwijt kunnen.

Ook ben ik nieuwsgierig of het met die egde leds wel de zelfde kleur en zwart niveaus bereikt kan worden als met de normale lcd's.

Toch een hele leuke tv smile

Geplaatst:

Ik heb ze gezien op de Samsung beurs 2 weken terug en ze zijn ronduit prachtig. Een van de eerste LCD's die in de buurt komen bij Plasma wat beeld kwaliteit betreft.

Jammer dat ze nog steeds dat goedkopen glimmende plastic gebruiken die Koreanen, het blijft goed koop he cry

Geplaatst:
Origineel bericht van: HDvideo
Ik heb ze gezien op de Samsung beurs 2 weken terug en ze zijn ronduit prachtig. Een van de eerste LCD's die in de buurt komen bij Plasma wat beeld kwaliteit betreft.

Jammer dat ze nog steeds dat goedkopen glimmende plastic gebruiken die Koreanen, het blijft goed koop he cry

was het beeld beter dan de B650 of the B750?

Geplaatst:

Afgelopen zondag een UE40B7000 gekocht in Rotterdam...

Absoluut subliem beeld!

De tijd zal leren hoe mooi het blijft...

Warmteontwikkeling valt reuze mee.

Hij staat nu nog op de (mooie!) voet, maar ik ga hem ophangen...

Waarschijnlijk laat ik een speciale beugel maken die hem alleen aan één kant laat scharnieren.

Geplaatst:

als de economische crisis de laserTV niet op hold heeft doen gaan is deze edge=rand naar nieuwe technologie.

want de laserTV is echt mooier beter en nog minder stroom

beschikbaarheid en kosten zijn altijd een kwestie

zal eens naar die samsung kijken als ik bij de dealer langs ga voor een hoortest met de AVR4806a

chiao

The Crying Cowboys

Aaron Rux

Geplaatst:
Origineel bericht van: Tonskidutch
als de economische crisis de laserTV niet op hold heeft doen gaan is deze edge=rand naar nieuwe technologie.
want de laserTV is echt mooier beter en nog minder stroom

beschikbaarheid en kosten zijn altijd een kwestie

zal eens naar die samsung kijken als ik bij de dealer langs ga voor een hoortest met de AVR4806a

chiao

Als mitsubitsi nu eens wat kleinere modellen op de markt brengt en ook in europa aan de man brengt dan is de kans op succes veel groter dan nu alleen in de us en met de grote maten.
Geplaatst:

Hoezo ?? De NL TV markt wordt nu gedomineerd door 46% en groter (al 40% van de aantallen) dus waarom kleiner.

Laten we nou eerlijk zijn, een 32 inch TV is toch echt een tobber maatje

Geplaatst:

40'' en 46'' word meer verkocht dan 55'' en 60''

dit bedoel ik met kleinere maten.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen