Ga naar inhoud

[DM7000] Ccam blijft zwart met nieuwe cd kaart (entitlements zijn wel aangepast)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik had beeld met mijn oude kaart, maar heb getracht de nieuwe kaart het licht te laten zien.

Ccam (eerst 2.011 en nu 2.1.0) geeft bij mij geen beeld met de nieuwe cd kaart, Ik heb gisteren de kaart aangemeld, kreeg netjes een update (staat nu op 30-05-2009)

Echter blijft het beeld zwart, de oude kaart is inmiddels terguggezet tot 1990 dus die kan ik niet meer gebruiken.( deze gaf prima beeld met ccam 2.0.11

Concrete vraag: als de datum op 30-05-2009 staat, zou er toch in principe beeld moeten komen? of moet/kan er alsnog een key binnenkomen op de kaart zodat hij weer beeld geeft?

Ik heb ook camd3 geprobeert, maar die blijft ook zwart,vandaar dat ik me afvraag of er nog een update binnen mmoet komen.

Vastberaden, geen arrogantie!

Geplaatst:

Hetzelfde probleem heb ik ook gehad.

Gisteravond na ca. 24 uur zwart te hebben gezien deed de kaart het ineens, en ziet alles er weer vertrouwd uit.

Op onbezaaide velden groeit geen gras

Geplaatst:

Je hebt je kaartje in een cardshare staan. Dit kunnen de nieuwe kaarten merken dat door het afwijkende gedrag van ECM aanvragen en dan decoderen ze niet meer.

Momenteel ziet de kaart alleen als ze in een cardshare zitten bij de premium kanalen (alles wat meer is dan Familie pakket). Vanaf overmorgen gaat dit voor alle zenders gelden. Cardshare is dan afgelopen - ofwel veel lastiger geworden met deze nieuwe kaarten.

De detectie werkt op een dag voor dag basis. Als de kaart op een dag teveel (premium) ECMs levert dan gaat hij op zwart voor de rest van die dag. De dag erna heb je dan weer gewoon beeld.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Ik heb idd thuis 3 boxen staan, ik zal eens testen door de andere twee uit te zetten of het dan licht wordt, het rare is wel dat ook camd3 zwart laat zien, en ik niet share als camd3 draait.

Ik kreeg van ziggo voor dvb-c de aanbieding om max. 3kaarten met dezelfde abbo te nemen, ik zou dan op alledrie de kaarten hetgeen kunnen zien wat ik maar op één kaart afsluit, bestaat dit ook bij cd? dan neem ik drie kaarten en betaal er maar 1 ( de overige twee alleen de jaarlijks bijdrage)

Ik moet toch in de slaapkamer ook kunnen ontvangen waar ik voor betaal? maar dat is een andere discussie, bedankt voor je uitleg, ik snap nu waarom het zwart blijft, hier zal vast wel een oplossing voor komen.

Geplaatst:

lol, briljant!

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Littlesat
Je hebt je kaartje in een cardshare staan. Dit kunnen de nieuwe kaarten merken dat door het afwijkende gedrag van ECM aanvragen en dan decoderen ze niet meer.

Momenteel ziet de kaart alleen als ze in een cardshare zitten bij de premium kanalen (alles wat meer is dan Familie pakket). Vanaf overmorgen gaat dit voor alle zenders gelden. Cardshare is dan afgelopen - ofwel veel lastiger geworden met deze nieuwe kaarten.

De detectie werkt op een dag voor dag basis. Als de kaart op een dag teveel (premium) ECMs levert dan gaat hij op zwart voor de rest van die dag. De dag erna heb je dan weer gewoon beeld.

Wat je schrijft zoud de ultime natte droom zijn van Canal Digitaal ;-) maar helaas, had ik het probleem in een goedgekeurde ontvanger....

Op onbezaaide velden groeit geen gras

Geplaatst:
Origineel bericht van: Littlesat

ik denk dat dit klinklare onzin is,

hoe zou je dan met een twintuner naar film 1 kunnen kijken en film 2 opnemen?? dat zou al verdacht zijn voor de kaart en er zijn ook mensen die gewoon fanatiek zapper zijn, leuk, gaat je beeld ineens op zwart omdat je teveel ecm's aangevraagd heb...

lijkt me van niet.
Geplaatst:

Ja, en nou ben ik confused crazy

Ligt het niet aan de ecm's? dan moet ik het prob dus ergens anders zoeken...

was ik maar nooit in slaap gevallen op school blush

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen