dukdalf46 Geplaatst: 30 maart 2009 Geplaatst: 30 maart 2009 Lees wat er bij verschillende mensen problemen zijn met of de nieuwe seca3 kaart of cccam 2.1.0 of een combinatie hiervan (o.a. freezes). Nu ben ik benieuwd welke personen het wel werkend hebben, en of ze daar nog iets voor hebben moeten doen. Graag vermelden welke dreambox, welke image.
dagg Geplaatst: 30 maart 2009 Geplaatst: 30 maart 2009 Tot op heden nog geen problemen, op een 5620 gemini 4.1 (zelfs) geen freezes oid. Het is alleen afwachten of de emm's goed doorkomen nog (pakket- en datumpulsen), maar dat schijnt bij meerderen goed te verlopen. Op een 7000 gemini 4.1 ook geen problemen, maar alleen kort getest. Alles met standaard cfg btw. .: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :..: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.
tritium Geplaatst: 30 maart 2009 Geplaatst: 30 maart 2009 op mijn seca3 kaart blijft het eng zwart, en mn oude is geupdate tot 30 april, dus die gebruik ik momenteel. ik draai pli (jade laatste) met CCcam 2.1.0 op een 7020
Tonskidutch Geplaatst: 30 maart 2009 Geplaatst: 30 maart 2009 troost je, heb 4 dagen van alles geprobeerd sms sturen heractiveren bellen noppes tot vannacht. uiteindelijk weet ik ook niet waar het dus aan ligt dat het wel plots werkt. chiao Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
thomask Geplaatst: 30 maart 2009 Geplaatst: 30 maart 2009 # Example to ignore all SECA2 ecm so a SECA3 card will not get SECA2 request which it cannot handle SECA HANDLER: 3
tritium Geplaatst: 30 maart 2009 Geplaatst: 30 maart 2009 Origineel bericht van: thomask # Example to ignore all SECA2 ecm so a SECA3 card will not get SECA2 request which it cannot handle SECA HANDLER: 3 en als je nu alleen je seca3 kaart er in heb zitten zonder interne share, dan heeft deze optie toch geen nut, het beeld blijft even zwart.
D_liver Geplaatst: 30 maart 2009 Geplaatst: 30 maart 2009 Deze werkt hier perfect: # Example try to use SECA3 ecm first, then SECA2 SECA HANDLER: 1 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
tritium Geplaatst: 30 maart 2009 Geplaatst: 30 maart 2009 wat moet het nu zijn, SECA HANDLER: 1 of SECA HANDLER: 3 dan ga ik dat proberen, maar ik vermoed dat dit alleen maar voorrang geeft op een bepaalde kaart en als je maar 1 kaart gebruik denk ik dat dit geen nut heeft.
tritium Geplaatst: 30 maart 2009 Geplaatst: 30 maart 2009 ik heb de seca handler :1 geprobeert, kaart gewisselt, en dan heb ik een heel raar probleem, en dit is geen grap. alle stemmen klinken ineens heel zwaar, heel raar geluid???
alejandro Geplaatst: 30 maart 2009 Geplaatst: 30 maart 2009 Ik kan het ook niet meer volgen, ik kom net thuis, beeld!! ccam 2.1.0 en seca handler optie 1 ( 2 interne clients) ( Ik had wel vanochtend een achtergebleven constantcw bestand verwijderd, of het er iets mee te maken had weet ik niet, maar ik zie weer blije gezichten in huis :-P ) Vastberaden, geen arrogantie!
Tonskidutch Geplaatst: 30 maart 2009 Geplaatst: 30 maart 2009 dacht het al, die moeite voor bellen, heractiveren en sms'sen is klinkklare munt voor de provider. effe wachten effe wachten effe wachten yep geef die code maar door. (pik binnen het is crisis) chiao Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
tritium Geplaatst: 30 maart 2009 Geplaatst: 30 maart 2009 ik denk toch dat die "SECA HANDLER: 1" het m doet, ik heb er ook beeld op nu alleen heb ik heel raar geluid, hele zware stemmen???
dagg Geplaatst: 30 maart 2009 Geplaatst: 30 maart 2009 nou ik heb helemáál niks gebeld, gesmsed whatever. ik stopte een paar dagen geleden dat kreng in een oude matrixcam reborn ci-module, de 8000 laat stotterend beeld zien, en ik heb wéér 3 weken alle kanalen ofzo lol. de datum nog steeds: 1-7-2009. schiet mij maar lek. .: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :..: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.
Tonskidutch Geplaatst: 30 maart 2009 Geplaatst: 30 maart 2009 Origineel bericht van: tritium ik denk toch dat die "SECA HANDLER: 1" het m doet, ik heb er ook beeld op nu alleen heb ik heel raar geluid, hele zware stemmen??? als die SECA HANDLER: 1 belangrijk zou zijn geweest had ik twee dagen geleden beeld EN dat zou ook alle mensen die voor 2.1.0 uit was en met 2.0.11 uiteindelijk beeld hadden extreem verbazen. chiao Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
alejandro Geplaatst: 30 maart 2009 Geplaatst: 30 maart 2009 Origineel bericht van: Tonskidutch dacht het al, die moeite voor bellen, heractiveren en sms'sen is klinkklare munt voor de provider. effe wachten effe wachten effe wachten yep geef die code maar door. (pik binnen het is crisis) chiao Ik bespeur hier enige wantrouw naar onze aanbieder Het bellen vond ik het probleem niet zo, maar de eerste lijns helpdesk die alleen maar een faq voor zich heeft... Vastberaden, geen arrogantie!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen