NL1PDV Geplaatst: 30 maart 2009 Geplaatst: 30 maart 2009 Hallo allemaal, ik ga een tv aanschaffen de Philips 42PFL3403 HD-Ready. Deze is qua beschrijving 50 hertz ipv 100 hertz. Is dit merkbaar ?? heb nu een sony breedbeeld 100 hertz tv Bedoel zou ik hier spijt van krijgen 50 ipv de 100 hertz ?? M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5
cornea Geplaatst: 31 maart 2009 Geplaatst: 31 maart 2009 Zou deze absolut niet kopen,beeld en geluid slecht.(china troep) Daarnaast is het een budget model en dus ook niet betrouwbaar. Zou maar gaan zoeken naar een 42"plasma die zijn ook voor weinig te koop. Als ik een hekel aan je zou hebben zou ik hem je aanraden:) Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.
Yoran Geplaatst: 31 maart 2009 Geplaatst: 31 maart 2009 Beeld van zon lcd ding is ook niet te vergelijken met je Sony breedbeeld. Ik zou ook gaan voor een eventuele goedkope plasma. My DM7025 is MiLo-powered
Tonskidutch Geplaatst: 31 maart 2009 Geplaatst: 31 maart 2009 dat vroeg nl1pdv niet! 50 hertz of 100 herzt beeldverversing zie je wel degelijk als rustiger beeld niet in alle gevallen maar als je eentje met 100 Hz hebt kun je in ieder geval beide proberen. via de digitale kabel receiver (ziggo) van mijn ouders op een panasonic plasma zie ik extreem groot verschil indien ik van 50 naar 100 overschakel agreable zou de engelsman zeggen. chiao The Crying Cowboys Aaron Rux
Happy2000 Geplaatst: 31 maart 2009 Geplaatst: 31 maart 2009 100hz voor een lcd zorgt ervoor dat het beeld bij snelle bewegingen scherper blijft, bv bij snelle aftiteling die door het beeld scrolt. VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image. Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E
theparasol Geplaatst: 31 maart 2009 Geplaatst: 31 maart 2009 Dat speelt toch alleen igv interlaced beelden? Dus niet bij DVD of DVB-S ontvangst. Alleen antieke analoge kabel trekt er profijt van. Kortom: onzinnige marketing truuk!
Tonskidutch Geplaatst: 31 maart 2009 Geplaatst: 31 maart 2009 Origineel bericht van: theparasol Dat speelt toch alleen igv interlaced beelden? Dus niet bij DVD of DVB-S ontvangst. Alleen antieke analoge kabel trekt er profijt van. Kortom: onzinnige marketing truuk! maar blijft bij mij dus onduidelijk waarom DVB-c >>> Citaat: via de digitale kabel receiver (ziggo) van mijn ouders op een panasonic plasma zie ik extreem groot verschil indien ik van 50 naar 100 overschakel ondanks dat het niet analoog is maar ziggo digitaal ik denk dat toch echt dat je in het slechtste geval er geen miskoop aan hebt als je tussen 50 en 100 kunt schakelen want je kunt zelf kiezen... dus voor aankoop ook effe testen. chiao The Crying Cowboys Aaron Rux
NL1PDV Geplaatst: 31 maart 2009 Auteur Geplaatst: 31 maart 2009 Ben alweer een stukje wijzer geworden , interlaced beeld ?? ja sorry hihi maar doe de philips niet hihi heb de 40 inch gezien wat een lel pfff , ga nu voor een 37 inch die is me toch beter af .. Maar jongens bedankt voor de reactie's M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen