DaltonSat Geplaatst: 31 maart 2009 Geplaatst: 31 maart 2009 Kan er mij soms iemand vertellen of het mogelijk zou zijn om rechtstreeks van de "DVI" uitgang naar DVI te gaan??? Dus gebruik maken van een DVI-DVI kabel ipv de originele DVI-HDMI kabel van Dream. Ik hoorde in het begin van de 8000 dat dit niet zou werken maar ik heb onlangs ergens gehoord dat het wel zou lukken. Iemand een idee hiervan?
Obi Wan Geplaatst: 31 maart 2009 Geplaatst: 31 maart 2009 Dit werkt en word ok door de software ondersteund. Hier kan je namelijk DVI of DVI-PC selecteren waarmee je computer resoluties alsmede 'TV' resoluties kan doorsturen. Ik heb het zelfs werkend met DVI-HDMI blokje ertussen en mn standaard HDMI kabel erop aangesloten. Dit blokje zat bij mijn ATI videokaart. Je hoeft je dus geen zorgen te maken. Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E
peter-nmgn Geplaatst: 31 maart 2009 Geplaatst: 31 maart 2009 werkt! alleen het geluid zul je appart moeten aansluiten dmv b.v. een tulp kabel. Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
Erik Slagter Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 Origineel bericht van: peter-nmgn werkt! alleen het geluid zul je appart moeten aansluiten dmv b.v. een tulp kabel. ... als je monitor geen geluid-over-dvi/hdmi ondersteunt. Het zou best kunnen dat-ie dat wel doet. Wel of geen geluid heeft niks te maken met de stekker, het geluid lift mee op de draadjes van het beeld. DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
Apple740 Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 Origineel bericht van: DaltonSat Kan er mij soms iemand vertellen of het mogelijk zou zijn om rechtstreeks van de "DVI" uitgang naar DVI te gaan??? Dus gebruik maken van een DVI-DVI kabel ipv de originele DVI-HDMI kabel van Dream. Ik hoorde in het begin van de 8000 dat dit niet zou werken maar ik heb onlangs ergens gehoord dat het wel zou lukken. Iemand een idee hiervan? Ik heb een 8000 middels een DVI>DVI kabel op de DVI poort van m'n tv aangesloten staan, werkt perfect. Deze manier van aansluiten bespaart me een HDMI aansluiting op de tv die ik voor andere apparaten kan gebruiken. Zoals in een eerder bericht aangegeven bestaat wel de kans dat je het geluid over een andere kabel moet aftappen (optisch of coaxiaal of analoge tulp), omdat in veel gevallen DVI image only is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen